سفیران هنری صلح و امید به ترکیه می روند

سفیران هنری صلح و امید به ترکیه می روند

پیلانو: آثار هنرمندان ایرانی که با مبحث امید و صلح خلق شده اند در یک گالری در ترکیه به نمایش گذاشته می گردد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی ۷artgallery، آثار ۱۵ هنرمندی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد مبین نشان دادن امید در کشورمان و پرچمداران صلح ایران در کشورهای دیگر است.
همینطور در کنار این آثار، پرفورمنسی با مبحث امید اجرا خواهد شد. تکنیک، متریال و سبک های مختلفی از نقاشی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد تا هنردوستان و مجموعه داران تمام شیوه های هنری را در یک نمایشگاه کنار هم ببینند.
دلیل اصلی چیدمان این نمایشگاه با موضوعیت امید و صلح این است که نشان دهد هنرمندان ورای سیاست های سیاستمداران راه امیدواری را برای خود و دیگران همیشه خواسته و می خواهند. این قشر به دور از هرگونه مرز جغرافیایی و مرز سیاسی حرف های پرامید خویش را برای امیدبخشی به جامعه و برای نشان دادن صلح خواهی همیشگی ایرانی ها به ترکیه خواهند برد.
آثار ساویز شالچیان، اسما نجفی، بابک خدادادکوچکی، فرناز ذوالفقاری، سارا نکویی فرد، فاطمه صالحی، لادن مشیرفاطمی، ملیسا صباغی، گلناز حسینی، فائزه رنجبر، یلدا فخیمی، سیمین بایرامی، مریم ابراهیم زاده، مریم مزروعی و عاطفه سهی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد.
نمایشگاه «امید» از دوم آگوست تا پانزدهم این ماه (۱۱ تا ۲۴ مرداد ماه) در گالری ۷artgallery واقع در استانبول، خیابان استقلال، محله گالاتا، خیابان سردار اکرام، پلاک ۱۶ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ بر پا است.