انیمیشن سرزمین انار انتشار یافت، مرور خاطره ها با دخترک قصه

انیمیشن سرزمین انار انتشار یافت، مرور خاطره ها با دخترک قصه

پیلانو: دومین پروژه تصویری حمیدرضا آفریده آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی به کارگردانی ندا هاشمیان با عنوان سرزمین انار منتشر گردید.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، دومین پروژه تصویری حمیدرضا آفریده آهنگساز و نوازنده به کارگردانی ندا هاشمیان با عنوان «سرزمین انار» منتشر گردید. نخستین کار گروهی این مجموعه حدود یک سال قبل با عنوان «سال های رنگی» در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود.
حمیدرضا آفریده درباره این پروژه توضیح داده است: «سرزمین اَنار ادامه نخستین کلیپ ماست. در نخستین کلیپ شخصیت اصلی ما دختری بود که به کوچه و خیابان های شهر رفته و با اتفاقات مختلفی مواجه می گردد. در انیمیشن سرزمین اَنار باز هم این دختر به سمت شهر خود رفته و به دوران کودکی و بازی های کودکانه خود با مادربزرگ، مادر و دوران مدرسه باز می گردد.
گروه ما در نظر دارد تا کار را به صورت مستمر ادامه دهد. به عبارتی ما با همین تم امیدوار هستیم قسمت های بعدی این اثر را آماده کرده و در قالب یک پکیج موسیقی به بازار موسیقی ارائه دهیم ولی فعلا با این کلیپ قصد معرفی فضا و کار بوده و امیدواریم حامی های مختلفی برای ادامه کار پیدا نماییم.
هر دو کلیپ یا به اصلاح موزیک ویدیوها در فضای موسیقی ایرانی تنظیم و آهنگسازی شده است. بیشترین نگرش ما برای خلق این آثار که پروژه ای طولانی برای ارائه موسیقی اصیل ایرانی است و دلیل اصلی ما برای ساخت این کلیپ ها مخاطب عام بود، مخاطب عامی که فقط با دنیای مجازی در ارتباط می باشد.
ما موزیسین های موسیقی ایران باید از این شرایط بهترین استفاده را کرده و همانند آثار پاپ که بسیار در فضای مجازی در حال تکثیر و دیده شدن است، به جلو حرکت نماییم.»
ندا هاشمیان کارگردان، حمیدرضا آفریده آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کمانچه پنج سیم، کمانچه، قیچک، سه تار، بهروز بیگی نوازنده یسنای، حسین صالحی نوازنده بندیر، دهل و بردیا یوسفی میکس و مستر تعدادی از عوامل اجرایی انیمیشن «شهر انار» را تشکیل می دهند.