انتشار فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری سمفونی لك لك ها

انتشار فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری سمفونی لك لك ها

پیلانو: فراخوان سومین جشنواره فرهنگی و هنری «سمفونی لك لك ها» با هدف معرفی بیشتر و صحیح تر بیماری «ام اس»، شناخت صدمه های پیش روی مبتلایان و كشف استعدادهای نو در بین هنرمندان مبتلا به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران منتشر گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا بر مبنای خبر رسیده، این جشنواره در بخش های مختلف همچون ادبی (داستان نویسی، فیلمنامه نویسی)، هنرهای سنتی و صنایع دستی و هنرهای تجسمی (نقاشی، مجسمه سازی، كاریكاتور، عكس، تصویرسازی، پوستر) فراخوان خویش را منتشر نمود.
اهداف مورد نظر در این جشنواره، رویكردهایی همچون اعلام ام اس در گروه بیماری های خاص، شناخت و نگاه صحیح به ام اس برای مبتلایان و عموم جامعه، تولید انگیزه و خودباوری در میان مبتلایان به ام اس، شناخت صدمه های اجتماعی پیش روی مبتلایان به ام اس، مهیا كردن بستری مناسب برای بهبود زندگی فردی و اجتماعی مبتلایان در زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و…، فراهم سازی بستر مناسب برای بروز توانمندی های مبتلایان به ام اس و آگاهی جامعه نسبت به این توانمندی ها، كشف استعدادهای نو در بین هنرمندان مبتلا به ام اس و هنرمندان حامی انجمن ام اس ایران، عنوان شده است.
جشنواره هنرهای تجسمی انجمن ام اس ایران در نظر دارد برای شناخت بهتر و صحیح جامعه نسبت به ام اس، جشنواره سراسری هنرهای تجسمی را با هدف معرفی ایده های نو و آفرینش های متفاوت و خلاقانه هنری، برگزار كند.
جشنواره هنرهای تجسمی در بخش های مختلفی همچون نقاشی، مجسمه سازی، كاریكاتور، عكس، تصویرسازی و پوستر برگزار می گردد و مهلت ارسال آثار در این بخش تا ۱۸ خردادماه اعلام شده است.
جشنواره ادبی انجمن ام اس ایران هم در دو بخش داستان نویسی و فیلمنامه نویسی فرخوان خویش را منتشر نموده است كه هر كدام از این بخش ها قوانین مجزایی را شامل می گردد. جشنواره فیلمنامه و داستان با هدف معرفی ایده های نو و آفرینش های متفاوت و خلاقانه هنری برگزار می گردد. علاقه مندان برای حضور در این بخش از جشنواره، می توانند آثار خویش را تا یكم تیرماه ۱۳۹۷ ارسال نمایند.
جشنواره هنرهای سنتی و صنایع دستی هم یكی دیگر از بخش های ویژه جشنواره «سمفونی لك لك ها» است. علاقه مندان در این بخش تا ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ فرصت دارند آثار خویش را ارسال نمایند.
علاقه مندان جهت شركت در هر كدام از بخش های این جشنواره لازم است فراخوان ویژه آن بخش را به دقت مطالعه كرده و سپس مراحل بعدی در رابطه با ارسال اثر را پیگیری كنند.
علاقه مندان برای ثبت نام، تكمیل فرم شركت و ارسال تصویر آثار باید به این آدرس رجوع كنند.
اطلاعات فرم شركت و عناوین آثار در تهیه مطالب انتشاراتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین صحت اطلاعات ارسالی بر عهده شركت كننده است.