اجرای طرح کاشی شکسته با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی

اجرای طرح کاشی شکسته با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی

به گزارش پیلانو کردستان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج ˮشهر خلاق موسیقیˮ به مناسبت فرا رسیدن سال نو آگاهی داد و اظهار داشت: این طرح در قالب ۹ فریم بوده که طرح اصلی آن برمبنای المان های موسیقی کردی و استفاده از نمادهای فرهنگی و بومی منطقه است.
آسوز شعبانی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: دیوارهای بلوار پاسداران با کاشی شکسته آراسته می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: امروزه در معابر شهری قسمت هایی مانند دیواره های خیابان، زیر پل ها و بسیاری دیگر از فضاهای عمومی تا با بهره گیری از این تکنیک شهروندان احساس خوشایندتری داشته باشند.
آسوز شعبانی گفت: افزایش زیبایی بصری در سطح شهر، ایجاد شادابی و نشاط میان شهروندان، کاهش آلودگی های ناشی از آشفتگی بصری و استفاده از توانمندی های گروههای هنری در همین راستا از مهم ترین اهداف اجرای تکنیک کاشی شکسته در بدنه دیوارهای معابر شهری است.
وی از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج “شهر خلاق موسیقی” به مناسبت فرا رسیدن سال نو آگاهی داد و اظهار داشت: این پروژه در قالب ۹ فریم بوده که طرح اصلی آن برمبنای المان های موسیقی کردی و استفاده از نمادهای فرهنگی و بومی منطقه است.
شعبانی بیان کرد: تکنیک و متریال این کار بر طبق کاشی معرق و کاشی شکسته و کلاژهایی از متریال های مختلف همچون آینه کاری و شیشه رنگی است.

منبع: