مهر منتشر می کند؛ دعای تحویل سال نو با صدای خواننده پاپ

مهر منتشر می کند؛ دعای تحویل سال نو با صدای خواننده پاپ

به گزارش پیلانو میلاد هارونی خواننده جوان موسیقی پاپ، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ دعای تحویل سال نو را در چارچوب قطعه ای کوتاه منتشر نمود.
دریافت ۴۰ MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در آستانه سال ۱۴۰۰، قطعه موسیقایی را با مضمون دعای مبارک تحویل سال نو منتشر نمود.
در این اثر گروه اجرایی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی برای مردم عزیز کشورمان، تلاش خویش را انجام داده، تا با ایجاد یک فضای متفاوت موسیقایی متناسب با مضمون دعای سال تحویل با بینندگان و شنوندگان همراه شود.
میلاد هارونی خواننده و پویان اعتصامی تنظیم کننده، گروه اجرایی این تک آهنگ را که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته، می سازند.

میلاد هارونی همچون خوانندگان جوان و خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان است که طی سالهای اخیر آثار گوناگونی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه ای قطعه ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر نمود و نخستین اجرای زنده خویش را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. وی در تابستان سال ۹۳ مؤسسه ای به نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.
«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی نشون ها»، «عشق بی مرز» همچون آثاری است که این خواننده تابحال منتشر نموده است.