به آهنگسازی امیرحسین الله دادی؛ آن های من منتشر گردید

به آهنگسازی امیرحسین الله دادی؛ آن های من منتشر گردید

آلبوم آن های من یکی از تازه ترین آثار موسیقایی آهنگساز و مدرس موسیقی است که اخیرا در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، آلبوم «آن های من» به آهنگسازی و نوازندگی امیرحسین الله دادی مدرس، نوازنده و آهنگساز موسیقی مشتمل بر هشت آهنگ بدون کلام از بداهه نوازی پیانو و اصوات الکترونیک پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
«کاشتن»، «نوا»، «سفیدها»، «آشوب»، «هر روز»، «تردید»، «چهل-گاه»، «برداشتن» عنوان آثاری هستند که در این آلبوم برای شنوندگان عرضه شده است.
امیرحسین الله دادی همچون هنرمندانی است که تحصیلات تکمیلی خویش را در رشته آهنگسازی از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به اتمام رسانده است. این هنرمند که هشت سالگی نوازندگی پیانو را شروع کرده از ۱۸ سالگی آهنگسازی برای آثار تلویزیونی و نمایشی در حوزه کودک و نوجوان را شروع کرد و در دوران تحصیل خود هم زیر نظر هنرمندانی چون چیستا غریب گرگانی، کیاوش صاحب نسق به انجام مراحل آموزشی خود پرداخت.

گذراندن دوره های نظریه موسیقی، سلفژ، تاریخ موسیقی و سبک شناسی موسیقی معاصر، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون، مبانی موسیقی ایرانی و تحلیل ردیف، فرم و آنالیز و اصول آهنگسازی زیر نظر هنرمندانی چون وارطان ساهاکیان، کیاوش صاحب نسق، محمدرضا تفضلی، آذین موحد، امیر اسلامی، فرید عمران، حسین مهرانی، رتبه اول مرحله علمی و عملی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۰ در رشته آهنگسازی، آهنگسازی برای چندین تئاتر، فیلم کوتاه و فیلم بلند، برنده جایزه موسیقی از جشنواره تئاتر کودک ۱۳۹۱، اجرای کنسرتهای مختلف بداهه نوازی به همراه آنسامبل هنگام و آلبومی انتشار یافته از این آنسامبل با عنوان «نوهنگام»، همکاری با آهنگسازان و گروه های مختلف بعنوان آهنگساز و نوازنده پیانو، فعالیت در زمینه موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک، برگزاری کارگاه ها و مسترکلاس های متعدد در تهران و شهرستان ها همچون فعالیتهای این آهنگساز در عرصه موسیقی است.

منبع: