معرفی برگزیدگان بخش هنری مهرواره ستاره های بی نشان قدردانی کودکان نقاش از مدافعان سلامت

معرفی برگزیدگان بخش هنری مهرواره ستاره های بی نشان قدردانی کودکان نقاش از مدافعان سلامت

به گزارش پیلانو برگزیدگان بخش هنری مهرواره «ستاره های بی نشان» در حالی عرضه شدند که هنرجویان کانون پرورش فکری با نقاشی ها و تصاویر خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره های بی نشان» در چارچوب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از جانب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر گردید.
بخش هنری این مهرواره در دو قالب نقاشی برای گروه های سنی «نوباوه» بالای ۴ سال، «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال و عکاسی برای گروه های سنی «نوخوان» بالای ۷ سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال برگزار شد.
در بخش نقاشی، ۱۵۴۱ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید که پس از انتخاب اولیه در پنج گروه سنی اعلام شده، تعداد ۵۱۴ اثر به مرحله ی پایانی راه پیدا کرد.
بر همین مبنا در مرحله ی پایانی، در بخش «نوباوه» ۵ اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته تقدیر، در بخش «نوخوان» ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر، در بخش «نونهال» ۵ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر، در بخش «نونگاه» ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر و در بخش «نوجوان» هم ۳ اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
نقاشی مهسا بهزادی، عضو نوجوان کانون تهران