تا روز چهارم اسفند ماه: مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره موسیقی عارف تمدید گردید

تا روز چهارم اسفند ماه: مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره موسیقی عارف تمدید گردید

به گزارش پیلانو قائم مقام جشنواره و جایزه موسیقی عارف از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز چهارم اسفند ماه اطلاع داد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، امیر ملاحسنی قائم مقام جایزه ملی موسیقی عارف ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد موسیقایی اظهار داشت: جشنواره ملی عارف با هدف پشتیبانی از تصنیف و موسیقی های سنتی ایرانی فعالیت خویش را از ماه ها پیش شروع کرده است که پیش از این در فراخوان اعلام شده مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۱ اسفند ماه اعلام شده بود. اما با هماهنگی های به عمل آمده با هنرمندان و به علت استقبال جامعه هنری دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را به مدت ۳ روز تمدید و هنرمندان می توانند تا تاریخ ۴ اسفندماه زمان برای ارسال آثار خود اقدام نمایند.
قائم مقام جشنواره جایزه ملی عارف توضیح داد: پشتیبانی از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی های سنتی، ایجاد روحیه و نشاط در جامعه هنری ایران، ارتقاء سطح سواد موسیقیایی در جامعه و توجه باردیگر به تصنیف و موسیقی های ایرانی از اهدافی است که برای برگزاری این جشنواره بیان شده است.
ملاحسنی اظهار داشت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور جهت شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام نموده اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری جایزه ملی عارف در حوزه موسیقی در کشور دارد و اساسا با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت.
وی در انتها بیان نمود: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی باید باردیگر در ذائقه موسیقیایی مردم روایت شود و ازاین رو امیدواریم جایزه ملی عارف بتواند در این اتفاق سهم داشته باشد.