مهلت ارسال عکس به مسابقه برگ ریزان تهران تمدید نمی گردد

مهلت ارسال عکس به مسابقه برگ ریزان تهران تمدید نمی گردد

دبیر اولین دوره مسابقه عکس برگ ریزان تهران تصریح کرد که علاقمندان تا آخر ۵ دیماه فرصت تکمیل ثبت نام و ارسال آثار خویش را دارند و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی مسابقه عکس «برگ ریزان تهران»، ساعد نیک ذات دبیر اولین دوره مسابقه عکس «برگ ریزان تهران» با بیان اینکه تابحال بیشتر از ۴۰۰ هنرمند عکاس در سایت این مسابقه ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: ما به احترام کلیه این شرکت کنندگان و تقویم برگزاری از پیش اعلام شده، مهلت ارسال آثار را تمدید نخواهیم کرد. از آنجایی که علاقمندان می توانند حداکثر هفت اثر جهت شرکت در این مسابقه ارسال کنند، آن کسانی که پیش از این ثبت نام کرده اند، تا قبل از آخر مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل آثار خود اقدام نمایند و هنرمندانی هم که تا کنون ثبت نام نکرده اند در فرصت باقی مانده به سایت مسابقه مراجعه نموده و ضمن ثبت نام آثار خویش را ارسال نمایند.
دبیر اولین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران» در ادامه بیان نمود: از آنجایی که این پرسش مطرح می شد که آیا شرکت در این مسابقه با تصاویر موبایلی هم مجاز است یا خیر، اعلام می نماییم که از نظر ما ثبت عکس با هر وسیله ای عکاسی به حساب می آید و ارسال آن اثر برای مسابقه بلامانع است.
نخستین مسابقه عکس «برگ ریزان تهران» توسط انجمن عکاسان ایران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دبیری ساعد نیک ذات برگزار می گردد.
برای اطلاع از فراخوان به اینجا رجوع کنید.

منبع: