بزرگداشت هفته هنر افغانستان با برگزاری نمایشگاه جان پدر کجاستی

بزرگداشت هفته هنر افغانستان با برگزاری نمایشگاه جان پدر کجاستی

پیلانو: کمیسیون ملی یونسکو ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان، نمایشگاهی مجازی با عنوان جان پدر کجاستی از آثار هنری در شاخه های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی و گرافیک برگزار می نماید.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، نمایشگاه «جان پدر کجاستی» با گفتگو با استادان برجسته در حوزه های مختلف هنری همراه می باشد. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که ۲۲ آذر در صفحه اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران به آدرس @unesco.iran برگزار می شود، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، سفیر کشور افغانستان در ایران و تنی چند از چهره های ادبی و هنری افغانستانی سخنرانی می کنند.
از همه هنرمندان علاقمند به شرکت در این نمایشگاه دعوت می شود که آثار اسکن شده خویش را با کیفیت مطلوب (ترجیحاً ۱۵۰dpi)، به همراه رزومه ای از هنرمند شامل: نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، سابقه فعالیت هنری، توضیحاتی پیرامون اثر یا آثار ارسالی، همراه با یک قطعه عکس از صاحب اثر، حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه، به نشانی ایمیل afghan.art.week@irunesco.org ارسال نمایند.
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند به نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، به نشانی https: //gallery.irunesco.org/ رجوع و جلسات گفت وگوهای تخصصی در طول هفته را از راه آدرس اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران (@unesco.iran)به طور زنده، در زمان مقرر و به شکل ضبط شده در ایام آتی دنبال کنند.
بازدید از نمایشگاه و شرکت در جلسات گفتگو برای عموم آزاد است.

منبع: