در قالب ۳۱ غزل؛ کتاب شعر محسن چاوشی منتشر می شود

در قالب ۳۱ غزل؛ کتاب شعر محسن چاوشی منتشر می شود

پیلانو: محسن چاوشی بعد از انتشار ۱۰ آلبوم موسیقی رسمی بعنوان خواننده پاپ، این دفعه اولین کتاب اشعارش را در اختیار دوستدارانش قرار می دهد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیتهای هنری اش این دفعه نخستین کتاب اشعارش را منتشر خواهد نمود. چاوشی که پیشتر کلامِ قطعاتی همچون «کجایی»، «شرح الف»، «او» و تعدادی دیر را خود سروده و خوانده بود، که این آثار با واکنش های متفاوتی از جانب دوستداران، منتقدان و اهالی شعر و موسیقی رو برو شد.
کتاب اشعار این هنرمند شامل ۳۱ شعر در چارچوب غزل است که از اوایل هفته آینده شرایط پیش فروش و ارسال اینترنتی آن منتشر خواهد شد.
چاوشی تجربه همکاری با شاعران و ترانه سرایان معاصر بسیاری را در راه هنری خود داشته و در این بین استفاده از اشعار مولانا، سعدی، وحشی بافقی، باباطاهر، خیام و … هم به مرور وارد آثار و آلبوم های این خواننده خرمشهری شد.
به منظور تسهیل در خرید این کتاب برای دوستداران چاوشی و با عنایت به شرایط اجتماعی موجود به علت شیوع بیماری کرونا، فروش و عرضه کتاب فقط به صورت اینترنتی است.
اطلاعات تکمیلی برای پیش خرید و برخی موارد در ارتباط با شیوه تهیه این اثر که توسط انتشارات آفتاب اندیشه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: