اجرای ارکستر سمفونیک بانوان به احترام کادر درمان بعلاوه ویدیو

اجرای ارکستر سمفونیک بانوان به احترام کادر درمان بعلاوه ویدیو

به گزارش پیلانو موزیک ویدئوی سمفونی «شهرزاد» با اجرای ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» و برای ادای احترام و به پاس فداکاری های کادر درمان در مبارزه با کرونا و در پشتیبانی از صلح، دوستی و سلامت نسل بشر منتشر گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، این موزیک ویدیو شامل سوئیت شماره ۶ (اجرای ارکسترال) و سوئیت شماره ۹ (اجرای دوئت) از سمفونی شهرزاد به آهنگسازی امین الله آندره حسین است.
این اثر توسط ارکستر سمفونیک بانوان «سرزمین مادری» به رهبری نزهت امیری و با هنرمندی ۳۰ نوازنده بانوی ایرانی، در محوطه باز بنیاد رودکی به سفارش و تهیه کنندگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، اجرا و منتشر گردید.

نسرین عنایت مهر ـ مجری طرح ـ با بیان این خبر بیان نمود: این کار بعد از ماه ها تلاش بی وقفه در شرایط سخت و پر از ریسک کرونایی و پشت سرگذاشتن مراحل عدیده انجام یک پروژه فرهنگی هنری، در مهرماه ۱۳۹۹ به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: این اتفاق قرار بود نتیجه تلاش ها بعد از ۹ ماه با حضور حدود ۵۰ نوازنده با اجرای کامل سمفونی شهرزاد در تالار وحدت مورخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ به بار بنشیند، که به دلیل اپیدمی کووید ـ ۱۹ لغو شد. سپس، اوایل تابستان ۱۳۹۹ در شرایطی که هیچ حامی حقیقی یا حقوقی پیدا نمی شد، از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، پیشنهاد و جرقه تولد و ساخت یک موزیک ویدیو را به پاس فداکاری های کادر درمان کرونا و در جهت امیدبخشی در شرایط کرونایی حاکم بر خانواده ها، دریافت کردیم. لذا، با انگیزه ای باردیگر و همینطور با برآوردها و چیدمان طرحی جدید، اقدامات را باردیگر آغاز و نتیجه نهایی بعد از چندین ماه تلاش، آماده و منتشر گردید.
در این قسمت می توانید این ویدیو را تماشا کنید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: