در ادامه فصل جدید برگزار می شود؛ مرحله سوم لیگ سرود با سلام بر محمد(ص)

در ادامه فصل جدید برگزار می شود؛ مرحله سوم لیگ سرود با سلام بر محمد(ص)

فراخوان مرحله سوم فصل جدید لیگ سرود با محوریت ولادت پیامبر اکرم (ص) و انتخاب چند سرود بعنوان آثار محوری دراین زمینه منتشر گردید.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، فراخوان مرحله سوم از فصل جدید لیگ سرود با محوریت ولادت حضرت محمد (ص) به میزبانی مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مآوا) منتشر گردید.
در این مرحله سرود «سلام بر محمّد (ص)» با اجرای گروه سرود «سحاب» با شعر قاسم صرافان، تنظیم حسین نظری، میکس و مسترینگ احسان جوادی و تهیه کنندگی طاها چوگان باز بعنوان سرود محوری انتخاب شده است.
قطعه در نظر گرفته شده برای این مرحله به صورت فایل با کلام و بدون کلام در اختیار مخاطبان قرار داده می شود و مهلت ارسال آثار از ۱۳ تا ۳۰ آبان تعیین شده و دیگر تمدید نخواهد شد.
مهمترین مؤلفه تمایز کارهای گروهی خلاقیت و نوآوری است و با عنایت به شرایط موجود اعلام شده که رعایت ضوابط کرونایی، در ارسال آثار الزامی است.
فصل جدید مسابقات لیگ سرود همراه با رعایت ضوابط کرونایی از شهریور ماه آغاز و تمامی گروه های سرود کشور می توانند در یک رقابت آزاد، هدفمند و عادلانه در چارچوب «لیگ سرود» با هم رقابت کنند.
این رقابت ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با گروه های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه های گروهای سرود برگزار می گردد. این در شرایطی است که گروه های شرکت کننده در رقابت های لیگ سرود خدمات توانمندسازی و حمایت در تولید سرود و نماهنگ از باشگاه رشد جوان سازمان اوج دریافت می کنند.
امتیاز گروه ها در یک جدول جامع در سایت «لیگ سرود» قرار می گیرد و در نهایت به سه گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایزی اهدا می شود.