یک هنرمند کوچک سفر دور دنیا در دوران کرونا را ممکن کرد

یک هنرمند کوچک سفر دور دنیا در دوران کرونا را ممکن کرد

در شرایطی که انتشار ویروس کرونا، برنامه های مسافرتی خیلی از مردم جهان را لغو کرده، یک دختر ۱۴ ساله از یک روش ویژه برای سفر به دور دنیا بهره برده است.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از نشنال، «مکر اِوِرت» دختر ۱۴ ساله ای است که چند ماه اخیر را به خلق نقاشی از بناها و مقاصد دیدنی جهان روی جاده نزدیک خانه اش واقع در ایلینوی کرده است. او که از گچ برای خلق این تصاویر بهره برده می گوید با این کار می خواهد تجربه سفر به دور دنیا برای برادر کوچکترش را فراهم آورد.
در یکی از تصاویر منتشرشده از نقاشی های «مکر»، برادر ۹ ساله او حین قایق سواری در ونیز دیده می شود.
در نقاشی دیگری برادر کوچکتر این نقاش درحالی که اهتمام دارد برج پیزا را همچون خیلی از بازدیدکنندگان این مکان، صاف کند دیده می شود.

این نقاش ۱۴ ساله در جریان یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: «من و برادرم در بهار زمانی که امکان سفر وجود نداشت این کار را شروع کردیم و تصاویر آنرا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتیم.»
بگفته «مکر» این تصاویر بعد از مدت کوتاهی با استقبال مواجه گشتند و بدین سبب او خلق هر یک از این نقاشی ها را ۱۰۰ روز دیگر ادامه داده است و از آنجائیکه او و برادرش تابحال به خارج از ایالات متحده سفر نکرده اند موضوع تمامی این نقاشی ها مقاصدی است که قصد سفر به آنها را دارند.
مکر تابحال ۱۲۰ منظره گچی خلق کرده است و با این کار تجربه سفر دور دنیا، از دیوار بزرگ چین گرفته تا اهرام مشهور مصر را برای برادرش فراهم نموده است.