علی چراغعلی ؛ پیگیری قضایی برای جبران خسارت میلیاردی کنسرت لغوشده کیتارو

علی چراغعلی ؛ پیگیری قضایی برای جبران خسارت میلیاردی کنسرت لغوشده کیتارو

به گزارش پیلانو تهیه کننده کنسرت لغو شده کیتارو در ایران از پیگرد قضایی مدیر برنامه های این نوازنده و آهنگساز جهانی برای جبران خسارت از جانب طرف آمریکایی اطلاع داد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، مدیر برنامه های «کیتارو» به علت بدهی ۶ میلیاردی به تهیه کننده کنسرت ایران، مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است.
اردیبهشت سال ۹۷ کنسرت «کیتارو» در ایران به علت حضور ۶ نوازنده آمریکایی و عدم صدور ویزا برای آنها، لغو شد.
تهیه کننده و سرمایه گذار این کنسرت در دو سال قبل پیگیر برگزاری مجدد و یا بازگرداندن وجه واریزی به حساب «ایچی نایتو» (منیجر کیتارو) بوده اند که متاسفانه وی پاسخگو نیست.
تهیه کنندگان کنسرت کیتارو در ایران در حال مذاکره با تیم وکلای خود در آمریکا هستند تا بتوانند خسارت وارد شده را بعد از دو سال جبران نمایند و بزودی در گفتگوهایی تفصیلی در اینباره سخن خواهند گفت.
خبر پیگرد قضایی مدیر برنامه های کیتارو در حالی از جانب علی چراغلی تهیه کننده کنسرت کیتارو در ایران تایید شده که وی در گفتگو با خبرنگار مهر از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه خواسته تا در این حوزه مساعدت های قانونی لازم را انجام دهند.
وی در این گفتگوی کوتاه خاطرنشان کرد: گویا بلایی که ویلموتس بر سر فوتبال ایران آورد به شکلی در حوزه موسیقی هم به وجود آمده و می توان گفت ویلموتس موسیقی هم پیدا شده است! به هر حال ما در این حوزه مستنداتی داریم که طی روزهای آینده به صورت رسانه ای اعلام می شود.

منبع: