نمایش ۱۰ پرده از عاشورا

نمایش ۱۰ پرده از عاشورا

پیلانو: نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش هشت اثر از محمدرضا محمدحسین و دو اثر از عباس بلوکی فر در گالری مجازی رسانگار، راه اندازی شد.
به گزارش ابسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، چهارمین نمایشگاه گالری مجازی رسانگار فرهنگ سرای رسانه با نمایش آثاری از محمدرضا محمدحسین در سایت و اینستاگرام فرهنگ سرای رسانه راه اندازی شد.
محمدرضا محمدحسین (حسینی) متولد سال ۴۸ در شمیران، از شاگردان عباس بلوکی فر و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است.
نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش هشت اثر از محمدرضا محمدحسین و دو اثر از عباس بلوکی فر ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه در گالری مجازی رسانگار برقرار است.
مصور کردن بیش از ۲۵پرده عاشورایی برای اماکن مذهبی، تکیه پایین تجریش، تکیه بالای تجریش، نخل کاشانک، حسینیه ائمه اطهار و برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه فردی و گروهی از سال ۷۱ تابحال در کارنامه حرفه ای حسینی دیده می شود.
حسینی این روزها در حال اجرای پرده عاشورایی «کآرام جان می رود» در فرهنگ سرای رسانه است، که در اربعین حسینی و بعد از تکمیل، بعنوان یک محصول فاخر هنری به مزایده گذاشته می شود و عواید فروش آن صرف نیازمندان و عزاداران حسینی خواهد شد.
برای بازدید از این نمایشگاه به سایت رسمی فرهنگ سرای رسانه resaneh.farhangsara.ir و صفحه رسمی این مرکز در اینستاگرام @farhangsararesaneh مراجعه کنید.
گالری مجازی رسانگار با هدف پشتیبانی از هنرمندان فراخوانی را ویژه هنرمندان حوزه تجسمی منتشر نموده است. برای نمایش آثار خود در این گالری مجازی رزومه و نمونه آثار خودرا به آدرس resanegarartgallery@gmail.com ایمیل کنید یا بوسیله نرم افزار واتساپ به شماره تلفن ۰۹۲۲۳۶۷۶۸۰۱ ارسال کنید.

منبع: