براساس بداهه نوازی از بردیا صدرنوری؛ حرم عشق شنیدنی شد

براساس بداهه نوازی از بردیا صدرنوری؛ حرم عشق شنیدنی شد

به گزارش پیلانو تک آهنگ حرم عشق از مجموعه فراقی به آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری با گرامیداشت یاد حضرت سیدالشهدا (ع) در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
دریافت ۸ MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر به نقل روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»، بردیا صدرنوری آهنگساز و نوازنده پیانو همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران فداکارش تک آهنگ «حرم عشق» را منتشر نمود. این اثر موسیقایی قطعه ای از آلبوم «فراقی» است که سال ۱۳۹۶ بر مبنای ملودی های عاشورایی در چارچوب بداهه نوازی پیانو پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود.
این نوازنده و آهنگساز درباره علل بازنشر این اثر موسیقایی اظهار داشت: سال جاری فضای متفاوت فرهنگی و اجتماعی را تجربه می نماییم که به واسطه ویروس کووید ۱۹ رقم خورده و زندگی انسان ها در سرتاسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است. من بر این باورم این فضای متفاوت در محرم سال جاری، فرصت و زمان مناسبی برای مطالعه و تدقیق در فلسفه قیام امام حسین (ع) و آزادگی اوست و در این میان موسیقی می تواند به عمق این تفکر کمک نماید. پس این آهنگ برای گرامیداشت یاد و خاطره سرور و سالار شهیدان بازنشر شده است. البته طی سال های گذشته هنرمندان مختلفی همچون استاد جواد معروفی آلبوم عاشورا را با الهام از ملودی های عاشورایی منتشر نموده بودند.
بردیا صدرنوری علاوه بر طراحی و مدیریت جشنواره و جایزه نوسیقی استاد همایون خرم (نوای خرم) سرپرستی گروه موسیقی «مهرآور» را هم به عهده دارد. از او تابحال آلبوم های تکنوازی پیانو «زندگی جاریست…»، «خاطره ها»، «آوای زندگی»، «فراقی»، «نیایش»، «مهر و ناز»، «عاشقانه در باران- پیانو و دکلمه بابک صدرنوری»، «دورها آوایی ست…، همنوازی پیانو و دودوک صادق چراغی» و تک آهنگ های بسیاری انتشار یافته است.