آغاز فصل جدید لیگ سرود با ضوابط کرونایی

آغاز فصل جدید لیگ سرود با ضوابط کرونایی

پیلانو: فصل جدید مسابقه «لیگ سرود» با ضوابط کرونایی شروع به کار کرد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، فصل جدید مسابقات لیگ سرود همراه با رعایت ضوابط کرونایی شروع شد و تمامی گروه های سرود کشور می توانند در یک رقابت آزاد، هدفمند و عادلانه در چارچوب «لیگ سرود» با هم رقابت کنند.
این رقابت ها با هدف ترویج سرود، ایجاد ارتباط مستمر و باکیفیت با گروه های سرود، ارتقای سطح کیفی سرود و کاهش هزینه های گروهای سرود برگزار می گردد.
گروه های شرکت کننده در رقابت های لیگ سرود خدمات توانمندسازی و حمایت در تولید سرود و نماهنگ از باشگاه رشد جوان سازمان اوج دریافت می کنند.
در فصل جدید این رقابت ها که در هفت مرحله تا آخر سال برگزار می گردد توجه به مناطق محروم و شناسایی گروه های بااستعداد در شهرستان ها در اولویت قرار دارند.
سرود سرباز حسینم پیشکشی به محضر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بعنوان نخستین سرود فصل جدید مسابقات خواهد بود. در هر مرحله فایل های ارسالی برمبنای معیارهای لیگ که به صورت مشروح در سایت لیگ آمده است توسط داوران امتیازدهی می شوند و جوایزی به گروه های برتر اهدا خواهد شد.
امتیاز گروه ها در یک جدول جامع در سایت «لیگ سرود» قرار می گیرد و در نهایت به سه گروهی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایزی اهدا می شود. جهت ثبت نام و اطلاع از جزئیات این مسابقات می توانید به سایت soroudleague.ir مراجعه کنید.

منبع: