در قالب یک شماره ویژه منتشر شد؛ روایت کارتونی شجاعی طباطبایی از زوال ترامپ روی جلد مجله برزیلی

در قالب یک شماره ویژه منتشر شد؛ روایت کارتونی شجاعی طباطبایی از زوال ترامپ روی جلد مجله برزیلی

به گزارش پیلانو یکی از طرح های کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی با مبحث زوال ترامپ روی جلد مجله برزیلی چاپ شد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، یکی از طرح های کارتونی سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با مبحث زوال ترامپ و آمریکا روی جلد شماره هفتم مجله «سوپاپو» که در برزیل چاپ می شود، منتشر گردید.
شجاعی طباطبایی درباره این طرح به مهر اظهار داشت: این طرح را مدتی پیش با مبحث زوال ترامپ و آمریکا کار کرده بودم. در این شماره از مجله «سوپاپو»، آثار ۷۰ هنرمند کارتونیست و کاریکاتوریست از سراسر دنیا به چاپ رسیده و طرح من روی جلد این مجله کار شده است.
وی اضافه کرد: در صفحات داخلی این نشریه هم دو طرح دیگر ضد آمریکایی که قبلاً کار کردم، انتشار یافته است.

شجاعی طباطبایی بیان نمود: سبب شادمانی است که طرح های ضد آمریکایی بیشترین صفحات این مجله را به خود اختصاص داده اند و در عین حال موضوعاتی همچون انفجار در لبنان و ویروس کرونا در جهان هم از اهمیت ویژه ای در شماره هفتم این مجله (آگوست ۲۰۲۰) برخوردار می باشند.
بر این اساس، از چهره های شاخصی که آثارشان در این شماره نشریه برزیلی انتشار یافته است، می توان به کائو گومز و دالسیو ماچادو از برزیل، مارلینا ناردی و مارکو دو آنگلس از ایتالیا، نانی از کلمبیا، آنجل بولیگان از مکزیک، جیتت کاستانا از اندونزی و واسکو گارگالو از پرتغال اشاره نمود.