نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با مبحث صلح

نمایش آثار بانوان نقاش در استانبول با مبحث صلح

سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح » از ۲۹ شهریور تا ۴ مهر به مناسبت روز جهانی صلح با همکاری گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا در استانبول برگزار می گردد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح»، بهناز پورنگ ـ دبیر سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح» ـ درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار نمود: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه بانوان هنرمند نقاش ایرانی و بانوان هنرمند نقاش ترکیه و دیگر کشورهای جهان هستند. همچون خصوصیت های این نمایشگاه شرکت کنندگان خاص این دوره هستند که آثاری را برای ایجاد امید در میان افراد آسیب دیده از جنگ خلق کرده اند تا پیام آور صلح و دوستی و اتحاد برای جهانیان باشند.
دبیر سومین نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح» افزود: همزمان در روز جهانی صلح ورک شاپ آموزشی متناسب با همین مبحث از جانب برخی از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه اجرا می شود و به آنها گواهی حضور در نمایشگاه از سوی گالری و برگزارکنندگان نمایشگاه اهدا می شود و به سه اثر نمایشگاه هم گواهی حضور دیگری از سوی گالری استاد احدی داده خواهد شد.
متن فراخوان نمایشگاه بین المللی نقاشی «رنگ صلح» به شرح زیر است:
هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه بانوان هنرمند نقاش ایرانی و بانوان هنرمند نقاش ترکیه و دیگر کشورها هستند.
یکی از خصوصیت های این نمایشگاه این است که با ایجاد آثار خاص، امید را برای افرادی که در جنگ آسیب دیده اند زنده کنند و پیام آور صلح و دوستی و اتحاد باشند.
مدت زمان نمایشگاه یک هفته از تاریخ ۲۹ شهریور لغایت ۴ مهر ۱۳۹۹ است. در روز جهانی صلح بین برخی از هنرمندان ورک شاپ با توجه مبحث نمایشگاه برگزار می گردد.
به تمام هنرمندان شرکت کننده گواهی حضور نمایشگاه از سوی گالری وبرگزار کننده نمایشگاه اهدا خواهد شد.
به سه اثر نمایشگاه هم گواهی حضور دیگری از سوی گالری استاد احدی خواهد شد.

منبع: