با هدف پاسداشت از کادر درمانی کشور؛ ارکستر خواجوی کرمانی کنسرت آنلاین برگزار کرد

با هدف پاسداشت از کادر درمانی کشور؛ ارکستر خواجوی کرمانی کنسرت آنلاین برگزار کرد

ارکستر خواجوی کرمانی به رهبری میرامیر میری و خوانندگی وحید تاج کنسرت آنلاینی را به افتخار کادر درمانی کشور در ایام کرونایی برگزار کرد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، کنسرت آنلاین «ارکستر خواجوی کرمانی» به خوانندگی وحید تاج در مجموعه کاروانسرای گنجعلی خان شهر کرمان اجرا و به کادر درمانی کشور تقدیم شد. «ارکستر خواجوی کرمانی» از سال قبل متشکل از نوازندگان شهر کرمان به سرپرستی سهیل حسنی سعدی تاسیس شد.
این ارکستر پس چند جلسه تمرین اولین کنسرت خویش را به صورت آنلاین به رهبری میرامیر میری، خوانندگی وحید تاج و حضور چند نوازنده میهمان در کاروانسرای گنجعلی خان کرمان با اجرای چند قطعه از ساخته های میری، یک قطعه آوازی و سرود ای ایران ساخته روح الله خالقی روی صحنه برد.
وحید تاج در میان اجرای این برنامه که برای قدردانی از تلاشهای کادر بهداشت و درمان برگزار شد، به نقل از یکی از مسؤلان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: کادر درمان بریده اند و شرایط بر آنها دشوار می باشد. ضمن اینکه آنها با مرگ هر بیمار کرونایی، می گریند.
این خواننده موسیقی ایرانی که از وضعیت کادر درمانی و تعداد بالای مبتلایان و قربانیان بیماری کرونا منقلب شده بود، افزود: از مردم ایران می خواهم تا کرونا را جدی بگیرند و نگذارند وضع از این که هست بدتر بشود.
«ارکستر خواجوی کرمانی» با حمایت شهرداری کرمان روی صحنه رفت. این در شرایطی است که مهران عالم زاده شهردار کرمان پیش از شروع کنسرت، با قدردانی از تلاشهای کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، این ارکستر را یکی از سرمایه های معنوی کرمان دانست و از حضور هنرمندان میهمان بخصوص وحید تاج که برای پشتیبانی از این ارکستر به کرمان رفته بودند، قدردانی کرد.

منبع: