برای هنرمندی که از کرونا خواند و با کرونا رفت! بعلاوه ویدیو

برای هنرمندی که از کرونا خواند و با کرونا رفت! بعلاوه ویدیو

عیسی رستمی افین هنرمندی بود که آخرین هنرنمایی اش، خواندن شعری در وصف کرونا به همراه دوتارنوازی با یک ملودی شاد بود. وی در این قطعه از سختی هایی مانند خانه ماندن، دور شدن آدم ها و دور ماندن افراد از سرزمین مادری شان، خوانده بود. اما زمان زیادی از اجرای این قطعه نگذشته بود که خودش هم در حالیکه تنها ۵۲ سال داشت، قربانی همین ویروس شد و سازش را به عزا نشاند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، عیسی رستمی افین، استاد موسیقی مقامی خراسان جنوبی، نخستین روز از مرداد ماه ۹۹ بر اثر مبتلا شدن به بیماری کرونا در شهر قاین درگذشت. او متولد سال ۱۳۴۷ دهستان افین، بخش زهان شهرستان زیرکوه بود.
می گویند که عیسی رستمی مردی بود بااخلاق و وقتی ساز بر دست می گرفت گویی دیگر متوجه جهان اطراف خود نبود. با احساس ساز می زد، حال و هوای محله خویش را به مخاطب القا می کرد و به خوبی می توانست با هنرش اطرافیان را به خودش جذب نماید.
ویدیویی از وی در حال دوتار نوازی در فضای مجازی دست به دست می شود که با لباس محلی در حال خواندن و ساز زدن است. با وجود اینکه ویدیو کیفیت چندانی ندارد اما او چنان با احساس می خواند و به زیبایی سرپنجه های خویش را روی ساز می کشد که آرزو می کنی کاش می توانستی از نزدیک هنرنمایی او را ببینی.
در این قسمت می توانید نمونه هایی از هنرنمایی این هنرمند را مشاهده کنید:
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: