معرفی داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن

معرفی داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن

داوران مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن معرفی گشتند.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی مسابقه، سید محمد مهدی حجت (معمار)، رضا قره باغی (پژوهشگر هنر)، شاهین حیدری (معمار) و سیدمجتبی موسوی (مجسمه ساز) ارزیابی آثار مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران راه آهن را بر عهده دارند.
مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران به همت راه آهن ج. ا. ا برگزار می گردد و سعید رسولی (مدیرعامل راه آهن ج. ا. ا) ریاست عالی، حامد نوری دبیر و علی یزدانی برگزار کننده و مجری طرح مسابقه هستند.
خلاقیت و نوآوری در طراحی با عنایت به خصوصیت های پروژه شامل دقت در طراحی جزئیات و اجرایی بودن با استفاده از مصالح بوم آورد و رایج در کشور و همینطور ظرفیت استفاده بهینه در مناسبت های مرتبط اثر خلق شده بعنوان یک بنای یادبود و ماندگار از معیارهای مهم ارزیابی داوران به حساب می آید.
هنرمندان از زمان انتشار فراخوان تا ۲۰ مرداد ماه فرصت دارند طرح آثارشان را به دبیرخانه ارسال نمایند و هیات داوران در بازه زمانی یکم الی ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۹ به بررسی آثار خواهد پرداخت و در نهایت، از برگزیدگان همزمان با هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ تقدیر به عمل خواهد آمد.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت نام و ارسال عکس می توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.rai.ir، بخش isargaran.rai.ir رجوع و ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام، به بخش takrim.rai.ir رجوع و ورود به سامانه ثبت نام را انجام دهند و در سامانه میز خدمت الکترونیک، در بخش کاربر جدید، گزینه کاربران عمومی را انتخاب کنند و بعد از تایید نام کاربری و رمز عبور، اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران را به برنامه دهند و با تایید نهایی، ثبت طرح در سامانه به اتمام رسیده است.

متقاضیان در صورت مواجهه با مشکل در ارتباط با ثبت نام و غیره می توانند به پشتیبانی این مسابقه در شبکه اجتماعی واتساپ با شماره ۰۹۳۵۰۶۳۶۰۹۴ تماس حاصل کنند.
دبیرخانه در بالاتر از میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، ساختمان مرکزی راه آهن، طبقه چهارم قرار دارد.
کد پستی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به شماره ۱۵۱۹۶۳۰۸۰۷ است.

منبع: