دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت : تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت

دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت : تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت

دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری آگاهی داد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، داود یاراحمدی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه اوج گیری مجدد شیوع بیماری منحوس کرونا و همین طور استقبال و درخواست هنرمندان سراسر کشور از این اتفاق فرهنگی، دبیرخانه جشنواره تصمیم بر این گرفت که جهت همراهی و ثبت بیشتر کوشش های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی کشور زمان اختتام و آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را تا ۳۰ تیرماه ۹۹ تمدید کند.
وی اشاره کرد: از همه هنرمندان و عکاس و دست اندرکاران حوزه درمان و پزشکی انتظار می رود که آثار خودرا تا اختتام وقت اعلام شده به دبیرخانه جشنواره عکس مدافعان سلامت ارسال نمایند.
دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت، هدف از برگزاری این جشنواره را انعکاس کارهای شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن کارهای این قشر زحمت کش در تاریخ، همین طور بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش ها و مجاهدت های مدافعان سلامت دانست.
یاراحمدی تصریح کرد: در این جشنواره حضور برای علاقمندان در دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی موبایل؛ (مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی) در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند در بخش های اعلام شده آثار خودرا به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی همین طور با اشاره به داوری بعد از اختتام مهلت ارسال آثار به جشنواره اشاره کرد: دکتر کمال الدین شاهرخ، ناصر افراسیابی و علیرضا عطاریانی از اساتید برجسته و مطرح عکاسی کشور داوری آثار رسیده به جشنواره را بر عهده خواهند داشت.
دبیر جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت گفت: در برگزاری این جشنواره استانداری لرستان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و شهرداری خرم آباد مشارکت و همکاری دارند.
یاراحمدی افزود: در برگزاری جشنواره تلاش شده، جلوه هایی از تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی ثبت و در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم به یادگار نهاده شود.
وی اشاره کرد: همه آثار می بایست تا اختتام مهلت تمدید ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره به آدرس واتس آپ حوزه هنری لرستان با شماره تلفن ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ ارسال شوند و یا به دبیرخانه جشنواره به آدرس لرستان- خرم آباد- خیابان علوی- میدان امام (ره) – ساحلی دکتر حسابی- نبش آرش ۶ حوزه هنری استان لرستان- کدپستی: ۳۹۷۷۷_ ۶۸۱۴۶ و ایمیل: artlorestan@gmail.com ارسال نمایند.