مدیرکل موسیقی ارشاد با مهر مطرح کرد؛ حوزه هنری محل زایش استعدادها است

مدیرکل موسیقی ارشاد با مهر مطرح کرد؛ حوزه هنری محل زایش استعدادها است

به گزارش پیلانو محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با اشاره به انتصاب رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بر ضرورت جوان گرایی بر محور بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اولویت های کاری محمدمهدی دادمان بعنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همواره بعنوان یکی از نهادهایی که مولود انقلاب اسلامی ایران است، در زمینه توسعه و بسط ارزش های دینی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر نقش آفرینی داشته است.
وی اضافه کرد: به اعتقاد من حوزه هنری یکی از مجموعه های قابل اعتماد نظام جمهوری اسلامی ایران است که خیلی از نویسندگان، هنرمندان و اصحاب اندیشه در حوزه های مختلف، آنجا را بعنوان مکان مورد اعتماد خود برگزیده اند و تبدیل به پاتوقی شده است که آثارشان را در آنجا به مردم عرضه کنند.
اله یاری افزود: این مجموعه اساسا پس از پیروزی انقلاب محل زایش استعدادهای فرهنگی هنری بوده که توانسته با کشف استعدادها شرایطی را فراهم آورد تا از آن دل آن آثار بسیار ماندگاری در تاریخ فرهنگ و هنر کشورمان ثبت و ضبط شود.
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از تلاشهای محسن مؤمنی شریف در دوران مدیریت بر حوزه هنری اظهار داشت: برادر ارجمند جناب آقای محسن مؤمنی از نیروهای خدوم فرهنگی انقلاب اسلامی هستند که در طول حضورش خدمات ارزشمندی را در حوزه هنری انجام داد که من برای این مدیر انقلابی پس از آخر مدت حضور مدیریتی شان در حوزه آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.
وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید «حوزه هنری» هم اظهار داشت: به جناب محمدمهدی دادمان که اخیرا بعنوان رئیس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شده هم تبریک می گویم و امیدوارم این مدیر جوان فرهنگی با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب که سال قبل از جانب مقام معظم رهبری تبیین شد برنامه ریزی های ارزشمندی را طراحی کند.
اله یاری اظهار نمود: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اساسا برای همه ما موضوعی استراتژیک به حساب می آید که بنده امیدوارم با روحیه جوان گرایانه مدیریت جدید حوزه هنری شاهد حرکت رو به جلوی این نهاد انقلابی برای خلق آثار ماندگار هنری در همه حوزه ها باشیم. امروز نسل دهه هفتادی، نسل دهه هشتادی و حتی دهه نودی ها به شدت نیازمند شناختن مبانی فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی بر مبنای سلیقه ها و نوع نگاه متفاوت خود هستند. معتقدم نهادی چون حوزه هنری با مدیریت جوان و پویا می تواند فراهم کننده این شرایط باشد و این مجموعه را تبدیل به فضایی امن در جهت تولیدات پرارزش هنری کند.

منبع: