دانلود فیلم شنای پروانه از سینما تی وی

دانلود فیلم شنای پروانه از سینما تی وی

پیلانو: کیفیت های متنوع قابل دسترس برای دانلود و محاسبه نیم بهای حجم دانلودی از جمله امتیازات مفید می‌تواند باشد که یک منبع دانلود فیلم و سریال ایرانی به کاربران خود ارائه می دهد.

امروز در کنار شما هستیم با معرفی بهترین و بروزترین سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی.

در طی سالیان گذشته علاقه مردم به تماشای آثار سینمایی و شبکه نمایش خانگی بیشتر و بیشتر شده است و درکنار رشد این علاقه به فیلم ها و سریال های ایرانی تعداد بسیار زیادی منبع نیز برای دریافت این آثار به وجود آمده اند مثل سایت ها، پیج های اینستاگرامی، کانال های تلگرامی و.. . این درحالیست که بسیاری از این منابع برای دسترسی به فیلم ها و سریال های ایرانی، به مرور زمان فعالیت های خود را کمتر و یا متوقف کرده اند.

 قطعا ویژگی هایی همچون دسترسی راحت به فیلم ها وسریال ها، دانلود رایگان با لینک مستقیم و سرعت بالا، کیفیت های متنوع قابل دسترس برای دانلود و محاسبه نیم بهای حجم دانلودی از جمله امتیازات مفید و منحصر می‌تواند باشد که یک منبع دانلود فیلم و سریال ایرانی به کاربران خود ارائه می دهد.

هم اکنون پیشنهاد ما برای دانلود فیلم ها و سریال های ایرانی به شما رسانه بزرگ سینما تی وی می‌باشد. چرا که تمامی ویژگی های ذکر شده در سایت سینما تی وی در دسترس شما خواهد بود و شما می‌توانید بروزترین فیلم ها و سریال های ایرانی را از سینما تی وی دانلود کنید و با خانواده و دوستان به تماشای آن‌ها بنشینید.

در ادامه به معرفی برخی از آثار قابل دانلود در سینما تی وی اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

فیلم های جدید ایرانی درژانر اجتماعی

با مشاهده به آمار فروش گیشه سینمای ایران در سالهای اخیر و تجزیه و تحلیل آن به این حقیقت دست می‌یابیم که فیلم های در ژانر اجتماعی بعد از فیلم های در ژانر کمدی در رتبه دوم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران قرار دارند.

در صدر جدول پرفروش ترین فیلم های ژانر اجتماعی فیلم متری شیش و نیم و شبی که ماه کامل شد قرار دارند که بسیار خوش درخشیده و فروش قابل توجهی را به ثبت رساندند اما انتظارمی رود این فیلم ها به زودی جای خود را چند فیلم دیگر که داستان خوب و بازیگران بسیار سرشناس دارند واگذار کنند : دانلود فیلم اجتماعی ایرانی

 

خوب بد جلف ۲ : ارتش سری | بازگشت سام و پژمان

در داستان فیلم خوب بد جلف ۲ آمده است گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد . در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و

سام و پژمان بار دیگر در فیلمی با یکدیگر همبازی می‌شوند، اما در پشت پرده فیلم اتفاقات مرموزی در جریان است : دانلود فیلم خوب بد جلف ۲

 

شنای پروانه | برنده ۶ سیمرغ بلورین

فیلم شنای پروانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مورد تحسین فراوان قرار گرفت و توانست ۶ سیمرغ بلورین را به تنهایی درو کند.

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (امیر آقایی) / بهترین بازیگر نقش مکمل زن (طناز طباطبایی) / بهترین تدوین (اسماعیل علیزاده) / بهترین صداگذاری و میکس (آرش قاسمی) / بهترین صدابرداری (مهدی صالح کرمانی) / بهترین فیلم از نگاه تماشاگران (رسول صدرعاملی)

در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است: فیلمی از پروانه که مربی استخر زنان است از او و داخل فضای استخر در فضای مجازی منتشر می شود. هاشم همسر پروانه که از اوباش و خلافکاران سرشناس منطقه است در مواجهه با این مساله همسرش را به قتل می رساند و زندگی خانواده دستخوش ناملایمات زیادی می شود. حجت برادر کوچکتر هاشم که مغازه صافکاری دارد و آدم آرامی است تلاش می کند تا حقیقت ماجرا را کشف کند و خود به تنهایی مشکلات را برطرف سازد.

لینک دانلود این فیلم : دانلود فیلم شنای پروانه

 

منوچهر هادی و محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه ۲ : گیسو

محمدرضا گلزار به عنوان اولین بازیگر فصل دوم سریال «عاشقانه» با عنوان «گیسو» معرفی شد. این بازیگر که سال گذشته جزو ستاره های پول‌ساز سینمای ایران بود با بازی در سریال «گیسو» به شبکه خانگی باز می گردد

پیش‌ تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» به تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی همزمان با نگارش و بازنویسی فیلمنامه ادامه دارد.

«گیسو» درامی معمایی با رویکردهای اجتماعی است و برخی بازیگران مطرح فصل اول «عاشقانه» در کنار بازیگران جدید در این فصل حضور خواهند داشت. این سریال پیش تولید مفصل‌تر و طولانی‌تری نسبت به فصل قبل داشته و فیلمبرداری آن آغاز شده است.

لینک دانلود سریال گیسو : دانلود سریال عاشقانه ۲