مقایسه تلوزیون برندهای مختلف تلویزیون

مقایسه تلوزیون برندهای مختلف تلویزیون

پیلانو: تلویزیون سامسونگ یک محصول با کیفیت ساخت کره جنوبی است که در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسد

تلویزیون سامسونگ یک محصول با کیفیت ساخت کره جنوبی است که در انواع مختلفی در بازار به فروش می‌رسد. سایز صفحه نمایش این محصولات بین ۳۰ تا ۷۰ اینچ است و در مدل‌های جدیدتر شاهد تلویزیون‌هایی با سایز ۸۰ اینچ به بالاتر نیز هستیم.  البته تلویزیون سامسونگ ۳۲ اینچ، تلویزیون سامسونگ ۴۲ اینچ، تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ، تلویزیون سامسونگ ۵۰ اینچ و تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند قیمت تلویزیون سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر به دلیل کیفیت و کارایی بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تلویزیون ال جی (LG) یکی از پر فروش‌ترین محصولات صوتی و تصویری در جهان است. شرکت کره‌ای ال جی برای رقابت در بازار جهانی در ساخت تلویزیون‌های خود از استراتژی کاربردی استفاده کرده است در واقع قیمت تلویزیون ال جی با توجه به امکاناتی که دارد نسبت به برندهای دیگر بسیار مناسب بوده و توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند. قیمت تلویزیون ال جی نیز همانند برند سامسونگ نسبت به کیفیت و کارایی بالا بسیار ایده‌آل است.

تلویزیون ایکس ویژن نیز کیفیت صفحه نمایش Full HD است و به لحاظ کیفی از درجه A+ برخوردار است. نسبت تصویر شبیه تمام تلویزیون‌های امروزی برابر با ۱۶:۹ است و زاویه دید مناسبی برابر با ۱۷۶ درجه دارد.
دارای طیف قابل قبولی از درگاه های ارتباطی است و قادر به پخش تصاویر، فیلم و موسیقی از روی USB است. که لیست متنوعی از فرمت ها را پشتیبانی خواهد کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به MKV، DivX، FLV و WAV اشاره کرد. در کنار دو درگاه USB شما سه ورودی HDMI خواهید داشت و همچنین دو خروجی متنوع صدا نیز در آن تعبیه شده است.

 تلویزیون  تی سی ال نشان می دهد که در طول چند سال گذشته ارزش زیادی به ارمغان آورده اند. آنها یک تازه وارد در فضا هستند، اما آنها با تقلید کاملا قوی با همکاری خود با Roku برای ویژگی های هوشمند خود وارد شدند. چند سال پیش تلویزیون چندرسانهای TCL را تهیه کردیم و همانطور که محبوبیت آنها را نشان دادیم، آنها را در آینده بررسی خواهیم کرد. منتظر بررسی های ما از مدل های ۲۰۱۷ در ماه های آینده هستیم.

تلویزیون هایسنس یکی از تولیدات با کیفیت شرکت هایسنس است که در دنیا طرفداران زیادی دارد. هایسنس (Hisense) برند چینی است که در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی و الکترونیکی فعالیت گسترده ای در دنیا داشته است. همانطور که گفته شد یکی از تولیدات شرکت هایسنس انواع مدل های تلویزیون است که در این زمینه تجربه ای دیرینه داشته و به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در تولید تلویزیون در دنیا شناخته می شود. این برند چینی برای فروش بیشتر، تلویزیون های خود را مجهز به تکنولوژی و فناوری های روز کرده است تا به رقابت با برندهای سامسونگ و سونی بپردازد. سری های تلویزیون هایسنس از لحاظ امکانات و قابلیت های متنوع در رده های مختلفی قرار می گیرند و همین تفاوت تعیین کننده قیمت تلویزیون هایسنس در مدل های مختلف است. در حالت کلی به دلیل بهره گیری از تجهیزات و قطعات با کیفیت تلویزیون های هایسنس طول عمر بالایی دارند و سالیان دراز می توانید در منزل خود از این تلویزیون ها استفاده کنید. قیمت تلویزیون هایسنس نیز در مقایسه با برندهای دیگر ایده‌آل به نظر می رسد.

تلویزیون LCD سامسونگ

مدل‌های ال سی دی تلویزیون سامسونگ انتخاب مناسبی برای افرادی است که بودجه زیادی نداشته و به دنبال خرید تلویزیون ارزان سامسونگ هستند. این مدل‌ها به دلیل اینکه کیفیت و امکانات کمتری نسبت به مدل‌های ال ای دی دارند از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند، البته تولید تلویزیون ال سی دی سامسونگ متوقف شده است

تلویزیون LED سامسونگ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ از نظر نوع طراحی صفحه نمایش در دو مدل منحنی و تخت در بازار موجود است. بهره‌گیری از فناوری‌های مختلفی چون قابلیت Local Dimming ، تکنولوژی نانوکریستال و فناوری ذرات کوانتوم دات به همراه تجهیزات دیگر موجب شده است تا کیفیت تصاویر فوق العاده‌ای چون HD، FULL HD، ۴K،UHD ، UHD 4K را در مدل‌های مختلف تلویزیون ال ای دی سامسونگ داشته باشیم
به طور کلی شرکت کره‌ای سامسونگ تلویزیون ال ای دی خود را در چند نوع معمولی، اسمارت، سه بعدی، هوشمند سه بعدی طراحی و تولید می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان را پاسخگو باشد.

تلویزیون LCD ال جی

تلویزیون ال سی دی ال جی تصاویر را با کیفیت اچ دی به نمایش در می‌آورد. با ورود LED و کیفیت بالاتری که داشتند تولید این نوع تلویزیون‌ها در شرکت ال جی متوقف شده است. اگر به دنبال تلویزیون ارزان ال جی هستید مدل‌های مختلف تلویزیون LCD ال جی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود

تلویزیون LED ال جی

ال ای دی ال جی کیفیت تصویر گسترده‌ای را پوشش داده و میلیاردها رنگ متنوع و شفاف را به نمایش در می‌آورد از این رو طرفداران بسیاری نیز دارد. مدل‌های ساده این نوع از تلویزیون ال جی فاقد امکانات پیشرفته هستند از این رو اگر امکانات مد نظر شما نیست و به دنبال تلویزیونی با امکانات نسبتا خوب و قیمتی مناسب هستید خرید ال ای دی ال جی بهترین انخاب برای شما است.