علی اضعر شاه زیدی: امیدوارم ماموریت کرونا هرچه سریعتر تمام شود

علی اضعر شاه زیدی: امیدوارم ماموریت کرونا هرچه سریعتر تمام شود

پیلانو: علی اصغر شاه زیدی، خواننده که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برد، ضمن آرزوی سلامتی برای کادر درمانی ابراز امیدواری کرد که هرچه سریعتر ماموریت کرونا تمام شود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، سلسله گفت وگوهای تلفنی داریوش کاردان در روزهای قرنطینه و کرونایی که به صورتی یادآور گفت وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می شود تا شاید بتواند حال وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه ای تغییر دهد.
هر قسمت این برنامه که با همت پویش مشاهنر تولید می شود، در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منتشر می شود.
کاردان بعد از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس)، ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر)، عبدالحسین مختاباد (خواننده)، مریم نشیبی (گوینده برنامه شب بخیر کوچولو)، اردشیر کامکار (آهنگساز و نوازنده) به سراغ علی اصغر شاه زیدی، خواننده رفته است.

این خواننده پیشکسوت در قسمتی از این گفت و گو، اظهار نمود: انسان باید به داشته هایش فکر کند و آنها را به کار بگیرد. کنسرت برگزار کردن و ثبت و ضبط کردن موسیقی بحث جداگانه ای است، چونکه موسیقی یک کاربری دیگر هم دارد که وقتی تنها هستیم به کار می آید.
وی همینطور اظهار نمود: در خانه ماندن برایم عادت شده و دیگر دوست ندارم بیرون بروم. کرونا با همه بدی ها و خوبی هایی که داشت موجب شد که آدم به خودش و کارهایش فکر کند. امیدوارم این مساله به خوبی جمع شود و مردم به حال و روز خوشی برسند.
شاه زیدی بیان کرد: کادر درمانی امروز همه مشکلات را به جان می خرند تا بتوانند به مردم کمک کنند و ان شاءالله این ماموریت کرونا هر چه زودتر تمام شود.

منبع: