همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛ تک آهنگ سرباز وطن با صدای محمد اصفهانی منتشر گردید

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛ تک آهنگ سرباز وطن با صدای محمد اصفهانی منتشر گردید

پیلانو: تک آهنگ سرباز وطن همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر با شعری از عبدالجبار کاکایی و خوانندگی محمد اصفهانی منتشر گردید.
دریافت ۸ MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما و با همراهی شبکه سوم سیما همزمان با سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر تک آهنگ «سرباز وطن» را منتشر نمود.
در این قطعه عبدالجبار کاکایی ترانه سرا، محمد اصفهانی آهنگساز و خواننده و محمدرضا عقیلی تنظیم کننده گروه اجرایی را می سازند. این اثر بعد از سکوت نسبتاً طولانی محمد اصفهانی و تمرکز او روی اتمام پروژه تولید آلبومش به مرحله انتشار رسیده است.
در یادداشت محمد اصفهانی به مناسبت این تک آهنگ آمده است:
«سال ها بود که هرگاه قسمتی از موسیقی ماندگار استاد فریدون شهبازیان را در آلبوم میعاد می شنیدم دغدغه تولید این اثر که از ساخته های اینجانب است، باز در من زنده می شد. ولی به دنبال اجرایی بودم با شکوه و در خور؛ و این میسر نمی شد. تا دوستانی در شبکه سه که می خواهند بی نام و نشان باشند به یاری ام شتافتند و هزینه های تولید یک اثر ارکسترال را در این روزگار وانفسای موسیقی و آواز متقبل شدند و موجبات انتشار کلام درخشان عبدالجبار کاکایی که شاید حکایت خیلی از سرو قامتان این روزگار باشد و موسیقی حماسی و زیبای محمدرضا عقیلی را فراهم آوردند.
اکنون این اثر به سامان رسیده و آنرا تقدیم می نماییم به تمامی سربازان وطن که برای این آب و خاک با اعتقاد و عشق، جان باختند از گذشته تا همیشه و آنانکه از سر آزادگی، اسارت معرکه دفاع را به جان خریدند و از آنها کمتر خبری و یادی است … و عجبا که همیشه حکایت آزادگان و آزادگی همین بوده است!! و بزرگان هم گفته اند… ای مرغ سحر، عشق ز پروانه بیاموز- کان سوخته را جان شد و آواز نیامد- این مدعیان!! در طلبش بی خبرانند- کان را که خبرشد خبری باز نیامد. سوم خرداد نود ونه.
محمد اصفهانی»

منبع: