در روزهای کرونایی صورت گرفت؛ همخوانی پرویز پرستویی و سالار عقیلی برای مردم

در روزهای کرونایی صورت گرفت؛ همخوانی پرویز پرستویی و سالار عقیلی برای مردم

به گزارش پیلانو قطعه همدم سروده علیرضا بهرامی و خوانندگی سالار عقیلی، فاضل جمشیدی و پرویز پرستویی با هدف همدلی و همراهی مردم در ایام کرونایی منتشر گردید.
دریافت ۱۳ MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، پرویز پرستویی، سالار عقیلی، فاضل جمشیدی و علیرضا بهرامی، در تازه ترین اقدام خود در جهت پویش مُشاهنر و برای همدلی و همراهی با مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برند، قطعه ای را با نام «همدم» منتشر نمودند.
این اثر را محسن غلامی تنظیم کرده است و نوازندگانی همچون علیرضا احمدی، حسین رودگر، رؤیا باقرزاده و ارکستر زهی، در تولید این قطعه با او همکاری داشته اند. ضمن اینکه اسرافیل شیرچی، هنرمند خطاط هم خوشنویسی کاور این قطعه موسیقایی را با طراحی حمید حسین پور انجام داده است.
قطعه «همدم» ابتدا با شعرخوانی و دکلمه پرویز پرستویی بر روی بیت هایی از مولانا، حکایت امید، صبر، وحدت و شادی را روایت می کند، سپس با آواز شور با صدای سالار عقیلی و اجرای سه خواننده بر روی شعر ترانه “همدم”، سروده علیرضا بهرامی، ادامه می یابد.
سازندگان اثر اعلام نموده اند که این کار درشرایط محدودیت های کرونایی و با همکاری هنرمندان خالق آن از راه دور و در چند شهر مختلف، تولید شده است.