در دومین کنسرت آنلاین تالار وحدت؛ کیوان ساکت و وحید تاج با گروه وزیری به خانه ها می آیند

در دومین کنسرت آنلاین تالار وحدت؛ کیوان ساکت و وحید تاج با گروه وزیری به خانه ها می آیند

پیلانو: گروه موسیقی وزیری به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج شنبه ۳۰ فروردین دومین کنسرت آنلاین تالار وحدت را اجرا می کنند.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، در دومین شب از اجراهای زنده هنرمندان در تالار وحدت، کنسرت کیوان ساکت و وحید تاج برگزار می شود؛ اجرای این رویداد به همت بنیاد رودکی و همکاری تلویزیون تعاملی «تیوا» انجام گرفته است.
این کنسرت شنبه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۲۱ برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند این اجرای زنده را از تلویزیون تعاملی و اپلیکیشن تیوا تماشا کنند. همینطور این اجرا به صورت زنده از راه اینستاگرام بنیاد رودکی به نشانی bonyad.roudaki در دسترس علاقه مندان است.
محمد دلنوازی(عود)، سروش عازمی خواه (پیانو)، اشکان مرادی(کمانچه)، علی فربدنیا (نی)، یحیی علوی(سنتور)، مهدی غلامی(دف و بندیر)، سیاوش ساکت(سازهای کوبه ای)، سالار زمانیان تار و کیارش ساکت(شورانگیز) در این اجرا حضور دارند.
مخاطبان می توانند برای تماشای این کنسرت آنلاین، بدون پرداخت هزینه به سامانه «تیوا» و اپلیکیش «نوا» رجوع کنند.
بنیاد فرهنگی هنری رودکی با همکاری و مشارکت تلویزیون تعاملی تیوا، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی هنرمندان، با عنایت به عدم امکان حضور تماشاگران در تالارهای این بنیاد، مجموعه کنسرتهای آنلاینی برگزار می نماید. این اجراها به پیشنهاد هنرمندان و بدون دریافت هزینه به روی صحنه می رود.