برای نخستین بار؛ تصویرگر ایرانی پوستر بخش کودک جشنواره پیراسیکابا را طراحی کرد

برای نخستین بار؛ تصویرگر ایرانی پوستر بخش کودک جشنواره پیراسیکابا را طراحی کرد

به گزارش پیلانو صبا دارابیان، پوستر هجدهمین دوره رقابت های بخش کودک و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیکابا ی برزیل را طراحی کرد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، صبا دارابیان هنرمند نقاش و تصویر ایرانی پوستر هجدهمین دوره رقابت های بخش کودک و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیکابای برزیل را طراحی کرد.
این برای نخستین بار در برگزاری جشنواره جهانی پیراسیکابای برزیل است که یک خانم هنرمند ایرانی، پوستر جشنواره را طراحی نموده است.
صبا دارابیان متولد ۱۳۶۴، مدرس تصویرسازی و تکنیک های مختلف نقاشی کودکان است. او همینطور تابستان سال گذشته، در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل به همراه حضور علیرضا پاکدل بعنوان داور حضور داشت.
این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره ها در رشته کارتون و کاریکاتور است که سالانه در بخش های کارتون، کاریکاتور چهره، حجم، گرافیک و طنز در کشور برزیل برگزار می گردد و هر ساله هنرمندانی از کشورهای مختلف همچون چین، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، ایران، کوبا، فرانسه، بلژیک، ترکیه، یونان، اندونزی، هلند و… در این رویداد هنری با یکدیگر به رقابت می پردازند. بخش کودک و نوجوان جشنواره جهانی پیراسیکابا هم در سال ۲۰۲۰ هجدهمین دوره خویش را برگزار خواهد نمود.