رونمایی از پوستر ششمین هفته هنر انقلاب

رونمایی از پوستر ششمین هفته هنر انقلاب

به گزارش پیلانو پوستر ششمین هفته هنر انقلاب حوزه هنری منتشر گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، ششمین هفته هنر انقلاب حوزه هنری از پوستر خود که تصویری از تندیس این رویداد با نمادی از پرچم ایران است، رونمایی نمود.
هفته هنر انقلاب عنوان مهم ترین رویداد حوزه هنری است که هر ساله ۲۰ فروردین ماه همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی شروع به کار می کند. این رویداد با معرفی چهره هنر انقلاب در یک سال به انتخاب تعدادی از نخبگان و فعالان فرهنگ و هنر، ویژه برنامه ها، نمایشگاه ها، اجرای تئاتر، نمایش فیلم و کارگاه هایی آموزشی را در طول یک هفته برای مخاطبان خود برگزار می نماید.
برگزاری ششمین هفته هنر انقلاب به علت درگیری با ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامت مخاطبان و مبارزه با این بیماری به خرداد ماه سال جاری موکول شده است.
نرگس آبیار، سعید اسماعیلی، جواد افشار، وحید چاووش، امیر داسارگر، سید محمود رضوی، حسن روح الامین، وجیهه سامانی، مرتضی شعبانی، محمدصابر شیخ رضایی، غلامرضا صنعتگر، محسن عنایتی، محسن کاظمی، زهرا کاردانی ۱۴ نامزد کسب عنوان چهره هنر انقلاب در سال ۹۸ هستند.
همینطور رویداد شاخص هنر انقلاب در سال ۹۸ هم از میان نامزدهای زیر انتخاب خواهد شد:
نمایشگاه های بین المللی ترامپیسم، ملکه، پهباد و… به همت سید مسعود شجایی طباطبایی، تولید و پخش برنامه اقیانوس آرام بعنوان پرمخاطب ترین برنامه نوجوانانه، مجموعه فعالیتهای جهادی و خیرخواهانه سردار مکی یازع و حبیب احمدزاده و پروژه عکس خلاقانه و این قهرمان، واقعی است در پیاده روی خیابان انقلاب با عکاسی زهرا استادزاده، مجتبی حیدری، علی دهقان، اشکان پردل و پوریا ترابی.
ششمین هفته هنر انقلاب به همت معاونت هنری حوزه هنری و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می گردد. پوستر ششمین هفته هنر انقلاب توسط حامد مغروری طراحی شده است.