دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد

دوسالانه معماری ونیز هم به تعویق افتاد

به گزارش پیلانو دوسالانه معماری ونیز که بخشی از «دوسالانه ونیز» به حساب می آید، به علت نگرانی ها از انتشار ویروس «کرونا» به تعویق افتاد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، این رویداد قرار بود از بیست و سوم ماه «می» فعالیت‎ خویش را آغاز کند، اما حالا از بیست و نهم آگوست آغاز خواهد شد و همان گونه که پیش تر تعیین شده بود، در تاریخ بیست و نهم نوامبر به کار خود خاتمه خواهد داد. بدین سان فعالیت شش ماهه این رویداد هنری به سه ماه کاهش پیدا می کند.
در اطلاعیه ای که در وب سایت رسمی «دوسالانه ونیز» انتشار یافته، در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه به سبب شرکت کردن معماران و موسسات ۶۰ کشور مختلف جهان در این رویداد و محدودیت های سفری کشورهای درگیر ویروس «کرونا»، دلیل به تعویق انداختن تاریخ آغاز دوسالانه معماری ونیز عنوان شده است.
تاریخ برگزاری «دوسالانه معماری ونیز» درحالی به تعویق افتاده است که هنوز آینده رویدادهای بزرگ و پرجمعیتی همچون المپیک توکیو، مسابقات فوتبال «یورو ۲۰۲۰» و جشنواره فیلم «ونیز» معلوم نیست.
روز گذشته هم مسؤولان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن از لغو شدن این رویداد ادبی خبر دادند. در این بین تاریخ اکران «فرصتی برای مردن نیست» فیلم جدید «جیمز باند» هم به ماه نوامبر موکول شد.