جشنواره عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد

جشنواره عکس و نقاشی آیین یلدا به تعویق افتاد

به گزارش پیلانو دبیرخانه سفره های ایرانی اسلامی، علت به تعویق افتادن سومین دوره جشنواره عکس و نقاشی یلدا را توضیح داد و زمان برگزاری آنرا از ۸ اسفند به ۱۵ اسفند تغییر داد.
به گزارش پیلانو به نقل از دبیرخانه سفره های ایرانی اسلامی، این دبیرخانه روند به تعویق افتادن نمایشگاه را شرح داد که متن آن به شرح زیر است:
«به نام خدا
بعد از انتشار فراخوان سومین مسابقه عکس و نقاشی کودک یلدا در تاریخ ۲۸ آذرماه و به انتها رسیدن بدون تمدید مهلت ارسال آثار در تاریخ هشتم دی ماه، این دبیرخانه با پایبندی کامل به تقویم اعلام شده جلسات داوری را در هر دو رشته عکاسی و نقاشی کودک برگزار کرده و نتایج کلی را (بدون اعلام دقیق برگزیدگان) به اطلاع عموم رساند.
این در حالی بود که به رغم مشارکت خیلی خوب هنرمندان و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران بعنوان حامی این دوره و اساتید عکاسی و نقاشی بعنوان داوران، شرایط اجتماعی بگونه ای رقم خورد که مجال برگزاری نمایشگاه زیبا و رنگین تصاویر یلدا و مراسم اهدای جوایز فراهم نبود. تا اینکه بعد از عبور از ایام سوگواری و جشن های انقلاب، فرصتی بوجود آمد تا برای برگزاری این امور در نگارخانه برگ برنامه ریزی نماییم.
بر این اساس قرار شد نمایشگاه بزرگی متشکل از آثار منتخب و برگزیده دوره های دوم و سوم مسابقات عکس یلدا با حضور هنرمندان شرکت کننده و مدعو، داوران، مدیران و اصحاب رسانه از تاریخ ۸ اسفندماه برگزار گردد که این دفعه هجوم ویروس کرونا به کشور باعث به تعویق افتادن آن شد.
بر همین مبنا این نمایشگاه در صورت صدور مجوز از جانب مبادی ذیربط برای برگزاری تجمعات و مراسم هنری، با یک هفته تاخیر در روز چهارشنبه پانزده اسفند در محل نگارخانه برگ افتتاح شده و جوایز برگزیدگان هم اهدا خواهد شد.»