تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره ققنوس ۱۰ روز دیگر

تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره ققنوس ۱۰ روز دیگر

به گزارش پیلانو مهلت ارسال اثر به پنجمین جشنواه هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ تا ۵ بهمن ماه تمدید گردید.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهرداد توکلی دبیر کل پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با بیان این خبر اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره تاکنون، بیشتر از ۸۰۰ اثر در بخش های تخصصی جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.
وی اضافه کرد: باتوجه به درخواست و استقبال چشم گیر از این جشنواره و همینطور ظرفیت های هنری بسیار در دانشگاه ها، زمان ارسال آثار را تمدید کردیم تا دانشجویان، فارغ التحصیلان سال ۹۴ به بعد و اساتید دانشگاه که تابحال موفق به ثبت اثر خود نشده اند با مراجعه به دبیرخانه و دریافت کد رهگیری فرصت حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.
توکلی با اشاره به تمدید ۱۰ روز جشنواره اظهار نمود: ۵ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.
وی با تاکید مجدد بر اضافه شدن نخستین دوره اهدای «جایزه بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با محوریت زندگی و آرمانهای ایشان، ولایتمداری و جبهه جهانی مقاومت، اضافه کرد: هنرمندان می توانند آثار تولیدی خویش را با محور ذکر شده و در تمامی بخش های جشنواره ارسال کنند.
پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس به همت بسیج دانشجویی تهران بزرگ و در بخش های عکس، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه، آواها و نواهای انقلابی، پژوهش های هنری، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، تئاتر و نمایش، نشریات دانشجویی و شعر انجام می شود.
علاقه مندان می توانند آثار خویش را تا روز ۵ بهمن ماه با مراجعه به نمایندگان دبیرخانه در دانشگاه ها و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در تهران، جنب متروی طالقانی، مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) تحویل دهند.