بازیگر نقش باب دیلن ارائه شد

بازیگر نقش باب دیلن ارائه شد

به گزارش پیلانو «تیموتی شالامی» بعنوان بازیگر نقش «باب دیلن» خواننده و ترانه سرای برنده نوبل ادبیات در فیلم زندگی نامه این ستاره موسیقی بازی خواهد نمود.
به گزارش پیلانو به نقل از هالیوود ریپورتر، «جیمز منگولد» بعد از ساخت فیلم «فورد در مقابل فرای» می خواهد فیلم زندگی نامه «باب دیلن» خواننده و ترانه سرای مشهور و برنده نوبل ادبیات آمریکایی را به سینما بیاورد و برای این نقش سراغ «تیموتی شالامی» رفته است.
این فیلم بر مبنای کتابی با عنوان «دیلن الکتریک می شود» نوشته «الیجا والد» و با فیلمنامه ای «جی کاکس» ایجاد می شود و به زندگی «باب دیلن» و به گذر موسیقی او از فولک به راک می پردازد.
«باب دیلن» تهیه کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارد و کمپانی فاکس سرچ لایت هم حق ساخت این فیلم را در اختیار گرفته است.
«تیموتی شالامی» الان با فیلم «زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» در سینما حاضر است و مقرر است در فیلم «تل ماسه» به کارگردانی «دنیس ویلنوو» که بازسازی فیلم «فرستاده فرانسوی» ساخته «وس اندرسون» است هم مقابل دوربین برود.
فیلم زندگی نامه «باب دیلن» از جدیدترین فیلم هایی است که درباره ستاره های دنیای موسیقی ایجاد می شود. سال قبل فیلم «راپسودی بوهمی» درباره زندگی «فردی مرکوری» فروش جهانی ۹۰۰ میلیون دلاری را گیشه ثبت نمود و «رامی مالک» برای بازی در نقش اصلی این فیلم برنده اسکار شد. روز گذشته هم «تارون اگرتون» هم بر بازی در نقش «التون جان» در فیلم «راکت من» برنده گلدن گلوب شد.
همینطور مقرر است فیلمی جدید درباره زندگی «مایکل جکسون» با تهیه کننده فیلم «راپسودی بوهمی» یعنی «گراهام کینگ» ساخته شود.