با اعلام رونمایی از قطعات آلبوم دوم؛ جزئیات اولین کنسرت گروه رادیو اعلام گردید

با اعلام رونمایی از قطعات آلبوم دوم؛ جزئیات اولین کنسرت گروه رادیو اعلام گردید

پیلانو: اولین کنسرت گروه موسیقی رادیو به سرپرستی و آهنگسازی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، ۱۸ بهمن ماه سال جاری انجام می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، اولین کنسرت گروه موسیقی «رادیو» به سرپرستی و آهنگسازی فهام گوهری و خوانندگی نیما طاری، ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران انجام می شود. گروه موسیقی رادیو دی ماه سال قبل از اولین آلبوم رسمی اش رونمایی نمود. اعضای این گروه سال قبل در مراسم رونمایی از اولین اثرشان، به مخاطبان خود نوید اجرای آثار را در سال ۹۸ داده بودند.
این گروه موسیقی که آلبومی با نام «رادیو» و هم اسم گروه را در کارنامه کاری اش دارد و ساخت و تولید دومین آلبوم را نیز آغاز کرده، در این کنسرت به اجرای تمامی قطعات آلبوم نخست خود به همراه برخی از قطعات آلبوم دوم خواهند پرداخت.
بابک ریاحی پور نوازنده گیتار بیس، فرزاد رضایی و حسین منتظری نوازنده گیتار الکتریک، کاوه آهنگر نوازنده درامز و وحید شهسواری نوازنده کیبورد اعضای گروه رادیو را به رهبری و سرپرستی فهام گوهری نوازنده گیتار آکوستیک و خوانندگی نیما طاری می سازند.
اعضای گروه رادیو از نوازندگان مطرح و با سابقه عرصه موسیقی هستند که تجربه اجراهای مختلفی را در کارنامه کاری خود دارند و پویا اشتری بعنوان صدابردار در کنار این گروه حضور دارد.
اولین کنسرت رسمی گروه رادیو ساعت های ۱۸ و ۲۱ روز جمعه ۱۸ بهمن ماه سال جاری در سالن همای هتل سیمرغ تهران انجام می شود.

منبع: