یازدهمین نمایشگاه مجسمه های کوچک به کار خود آخر می دهد

یازدهمین نمایشگاه مجسمه های کوچک به کار خود آخر می دهد

به گزارش پیلانو مراسم اختتامیه یازدهمین دوره نمایشگاه مجسمه های کوچک با قدردانی از برگزیده این رویداد، سه شنبه ۱۳ آذر در گالری شیرین برگزار می گردد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران، هومن سلیمی دبیر نمایشگاه مجسمه های کوچک اظهار داشت: نمایشگاه مجسمه های کوچک روز ۱۳ آذر به کار خود آخر می دهد و در مراسم اختتامیه این رویداد سعید شهلاپور، کورش گلناری، بهداد لاهوتی و بهرنگ صمدزادگان سخنرانی خواهند داشت.
وی بیان کرد: در این دوره ۴۳۸ اثر از ۲۴۷ هنرمند به دبیرخانه انجمن رسید و تعداد ۱۴۱ اثر که واجد شرایط نمایشگاه بودند، مورد بررسی قرار گرفتند و درنهایت بعد از داوری ۵۶ اثر از۴۵ هنرمند به نمایشگاه راه پیدا کردند.
سلیمی اظهار داشت: کوروش گلناری، بهرنگ صمدزادگان و بهداد لاهوتی داوری این آثار را برعهده داشتند و بعد از داوری نهایی یک اثر بعنوان برگزیده این نمایشگاه انتخاب گردید که در مراسم اختتامیه تندیس این رویداد به او اهدا خواهد شد.
دبیر این نمایشگاه توضیح داد: نمایشگاه مجسمه های کوچک قدیمی ترین و مهمترین نمایشگاه انجمن هنرمندان مجسمه سازایران است که روند برگزاری آن همچنان تداوم دارد. در یازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه مجسمه های کوچک گالری شیرین بیشترین همکاری را با انجمن داشته است و شیوه برگزاری این نمایشگاه پس از۱۰ دوره که به صورت سنتی برگزار می شد، در این دوره تغییر نمود.
گالری شیرین در خیابان سنایی، کوچه ۱۳، پلاک پنج واقع شده است.