آلبوم فراقی رونمایی شد؛ اظهارات سفیر دانمارک درباره هنرمندان ایرانی

آلبوم فراقی رونمایی شد؛ اظهارات سفیر دانمارک درباره هنرمندان ایرانی

به گزارش پیلانو آئین رونمایی آلبوم فراقی به آهنگسازی فوزیه مجد و امیر مهیار تفرشی پور با حضور سفیر دانمارک شامگاه پنجشنبه ۳۰ آبان درتالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، آئین رونمایی آلبوم «فراقی» به آهنگسازی فوزیه مجد و امیر مهیار تفرشی پور با حضور سفیر دانمارک شامگاه پنجشنبه ۳۰ آبان درتالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید. در این مراسم کوارتت زهی آتلاس از کشور دانمارک هم درحضور دنی عنان سفیر کشوردانمارک در ایران قطعاتی از این آلبوم را برای حاضرین در سالن نواخت.
سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران هم در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم هنرمندان دانمارکی خاطرات خوشی را با خود از ایران به یادگار داشته باشند. به هر حال موسیقی زبانی جهانی دارد و گاه احتیاج به کلام هم نیست و می تواند بعنوان زبانی جهانی زمینه های دوستی ارتباط و تعامل را ایجاد کند. امشب ما هم تابلوی زیبای دوستی ایران و دانمارک را قاب می گیریم و در آلبوم خاطراتمان ثبت خواهیم کرد
دنی عنان سفیر کشور دانمارک هم در این برنامه بیان کرد: تجربه حضور در فرهنگسرای نیاوران برایم بسیار جالب بود. ضمن اینکه من همیشه از اجرای گروه های موسیقی کشوردانمارک همچون آتلاس در ایران بازخورد های مثبتی دریافت کرده ام. من بر این باورم پیوند میان هنرمندان ایرانی و دانمارکی منتج به نتایج بسیار درخشان و قابل تامل برای دو کشور ایران و دانمارک بوده است.
وی اضافه کرد: با وجود نا امنی های بسیاری که در منطقه وجود دارد تعامل و همکاری میان هنرمندان ۲ کشور هر روز بیشتر می شود. امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد حضور هنرمندان بیشتری از کشور دانمارک برای تماشای ایران و فرهنگ غنی آن باشیم.
در آخر این مراسم و با حضور سید عباس سجادی، امیر مهیار تفرشی پور و یِسپا لوتسهوفت سرپرست گروه آتلاس آلبوم «فراقی» که توسط موسسه فرهنگی هنری «ماهور» در دسترس مخاطبان قرار گرفته، رونمایی گردید.