با موسیقی احسان مطوری؛ علیرضا قربانی یک جایزه بین المللی دریافت کرد

با موسیقی احسان مطوری؛ علیرضا قربانی یک جایزه بین المللی دریافت کرد

به گزارش پیلانو قطعه رویا با صدای علیرضا قربانی و همراهی سولانژ مردینیان به آهنگسازی احسان مطوری برنده مدال برنز Global Music Awards شد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، قطعه «رویا» با صدای علیرضا قربانی و همراهی سولانژ مردینیان به آهنگسازی احسان مطوری برنده مدال برنز Global Music Awards شد. این اثر که از پروژه «صداها و پل ها»مرداد امسال انتشار یافته بود مورد توجه مخاطبان موسیقی در کشورهای مختلف قرار گرفت.
جایزه Global Music Awards به صورت فصلی برگزار می گردد و فقط موزیسین هایی در آن می توانند شرکت داشته باشند که مستقل باشند و آثارشان با لیبل کمپانی خاصی به انتشار نرسیده باشد. در هر فصل این رویداد سه مدال طلا و نقره و برنز به برگزیدگان بخش های مختلف اهدا می شود و یک جایزه سالانه هم وجود دارد. این در شرایطی است که هنرمندان و آثاری که در طول هر فصل برنده مدال می شوند، شانس حضور در رقابت جایزه سالانه را هم خواهند داشت.
برگزارکننده این رویداد هم سازمانی به همین نام است که یکی از جوایز معتبر موسیقی در آمریکای شمالی به حساب می آید. چارلز دنلر و آرتور فیلیپی هم همچون داوران معروف این رویداد موسیقی هستند.
قطعه رویا تابستان امسال و همزمان با کنسرتهای «با من بخوان» با صدای علیرضا قربانی منتشر گردید. این پروژه مقرر است در چارچوب تور سراسری «با من بخوان» پاییز و زمستان امسال در شهرهای مختلف ایران برگزار می گردد.