جشنواره عکس خیام کارگاه آموزشی بلاعوض برگزار می نماید

جشنواره عکس خیام کارگاه آموزشی بلاعوض برگزار می نماید

پیلانو: سه کارگاه آموزشی هفتمین جشنواره بین المللی عکس خیام در مشهد و اصفهان انجام می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، «کارگاه ترکیب بندی در عکاسی» عنوان سومین کارگاه هفتمین جشنواره عکس «خیام» است که با تدریس ابراهیم بهرامی چهارشنبه ۱۰ مهرماه در مشهد انجام می شود.
این کارگاه ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرنگی هنری امام رضا (ع) انجام می شود.
کارگاه مدیریت اموال و فایل ها در لایت روم، دیگر کارگاهی است که با تدریس محمدرضا مومنی روز پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۵: ۳۰ تا ۲۰ در اصفهان، خیابان باغ گلدسته، سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اصفهان انجام می شود.
پنجمین کارگاه هفتمین جشنواره عکس «خیام»، نقد و بررسی آثار منتخب ادوار جشنواره «خیام» است که با تدریس محمدرضا چایفروش در مشهد انجام خواهد شد.
این کارگاه روز چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ از ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۸ در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) انجام می شود.
حضور در این سه کارگاه برای تمام علاقه مندان آزاد و بلاعوض است اما با عنایت به محدودیت صندلی حتما می بایست در سایت www.FocusTeam.ir ثبت نام کنند.
پیش از این چند کارگاه بلاعوض برگزار شده است و مقرر است در ادامه نیز کارگاه های گوناگون آموزشی در شهرهای مختلف اجرا شود.
جشنواره بین المللی عکس «خیام» با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس – وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» – انجام می شود.
فراخوان دوره هفتم جشنواره اعلام شده است که عکاسان و هنرمندان می توانند برای اطلاع از روش شرکت و ارسال آثار خود به سایت جشنواره به آدرس www.Khayyam.Photo بازگشت کنند.
مهلت شرکت در هفتمین دوره جشنواره تا ۲۲ مهرماه ۹۸ تعیین شده است.

منبع: