تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در جشنواره موسیقی نوای خرم

تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در جشنواره موسیقی نوای خرم

پیلانو: دبیرخانه دائمی جایزه و جشنواره همایون خرّم طی اطلاعیه ای مهلت ثبت نام و ارسال آثار داوطلبان شرکت در ششمین جایزه و دوره ششم جشنواره را تمدید کرد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)، دبیرخانه دائمی جشنواره و جایزه همایون خرم طی اطلاعیه ای مهلت ثبت نام و ارسال آثار داوطلبان شرکت در ششمین جایزه و جشنواره همایون خرّم (نوای خرّم ۶) را تمدید کرد.
در متن اطلاعیه دبیرخانه دائمی جایزه و جشنواره همایون خرّم آمده است:
«بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبین و علاقمندان شرکت در ششمین جایزه و جشنواره همایون خرّم (نوای خرّم ۶) می رساند، با عنایت به حجم فراوان ثبت نام داوطلبین و آثار ارسالی در ایام اخیر و نزدیک شدن اختتام زمان ثبت نام و در جهت تسهیل در ارسال آثار، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه سی ام مهر ماه ۱۳۹۸ تمدید می شود.
بدیهی است بعد از اتمام این زمان با عنایت به شروع داوری ها، هیچ اجرایی جهت شرکت در جشنواره پذیرفته نخواهد شد.»
جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) همچون رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال های اخیر با همراهی خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز فقید موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدرنوری و دبیری ناصر ایزدی انجام می شود.
نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همین طور گروه های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی کلام ۱۰ تن از استادان موسیقی ایران(استاد مرتضی محجوبی، ابوالحسن صبا، روح الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرم، حبیب الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک) که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک خوانی، تک نوازی، هم خوانی، هم نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت نمایند.

منبع: