نقاشی کودکان تهرانی درشهر اکران می شود

نقاشی کودکان تهرانی درشهر اکران می شود

پیلانو: مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از نمایش آثار برگزیده کودکان تهرانی در مسابقه نقاشی ˮشهری که من دوست دارمˮ در سازه ها و فضاهای تبلیغاتی پایتخت آگاهی داد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، مجتبی دانشور در این زمینه اضافه کرد: برای اولین باریک رویداد فرهنگی- آموزشی در رابطه با کودکان و نوجوانان در مقیاس شهر تهران اکران خواهد شد و امیدواریم با نمایش آثار نقاشی کودکان با سوژه “شهری که من دوست دارم”، رویاها وآرزوهای کودکانمان را محقق سازیم.
ایشان سپس اشاره کرد: اولین دوره مسابقه نقاشی کودکان تهران برای ۱۱ گروه سنی ۴ تا ۱۴ سال انجام شد که به دنبال استقبال خوب کودکان و نوجوانان، بیش از۹هزار و ۴۰۰ اثر به داوری این دوره از مسابقات راه پیدا کرد.
بگفته مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، آثار ارسالی در دو مرحله توسط هیئات انتخاب و هیئات داوری مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت و ۱۴۰ اثر جهت حضور در نمایشگاه شهری این مسابقه برگزیده شد.
بر طبق گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، دانشور افزود: علاوه بر اکران آثار برگزیده بوسیله سازه های تبلیغاتی سطح شهر تهران، نمایشگاهی از آثار منتخب نیز از ۱۳ الی ۱۸ مهرماه در گالری صبا فرهنگستان هنر برپا خواهد شد که بازدید آن برای عموم شهروندان بلاعوض خواهد بود.

منبع: