دوشنبه های عکاسی با سوژه دوسالانه عکس برگزار می گردد

دوشنبه های عکاسی با سوژه دوسالانه عکس برگزار می گردد

پیلانو: دومین نشست دوشنبه های عکاسی با سوژه بررسی سیزدهمین دوسالانه عکس ایران و آینده دوسالانه عکس ایران دوشنبه اول مهرماه در خانه هنرمندان ایران انجام می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، بخش نخست نشست امروز دوشنبه اول مهرماه دوشنبه های عکاسی با سوژه بررسی سیزدهمین دوسالانه عکس ایران با حضور اسماعیل عباسی دبیر شورای برنامه ریزی و داوران دوسالانه و بخش دوم نشست با سوژه آینده دوسالانه عکس ایران با حضور محمدرضا شریف زاده و مهرداد افسری ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران انجام می شود.
سیزدهمین دو سالانه عکس ایران با سوژه آزاد و در ۲ بخش «آرت فتوگرافی» عکاسی هنری و عکاسی خلاقانه توسط انجمن عکاسان ایران با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن ماه ۱۳۹۳ در موزه هنرهای معاصر تهران اجرا شد.
نمایشگاه «نگاهی دیگر» که منتخبی از آثار سیزدهمین دوسالانه عکس ایران است از ۲۹ شهریورماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شده است و تا نهم مهرماه ادامه دارد.
در این نمایشگاه آثار ۱۹ عکاس در ۲ بخش آرت فتوگرافی و عکاسی خلاقانه به معرض نمایش گذاشته شده است. در بخش آرت فتوگرافی ۱۲ مجموعه عکس از الهه شاملو، فردین نظری، فرید ثانی، حمید سلطان آبادیان، هوفر حقیقی، محبوبه کاظمی، مریم کمار، محمد ادیبی، محمدرضا رامیان، محسن بایرام نژاد، نازنین رحیمی و سها سقانژاد و در بخش عکاسی خلاقانه تصاویر سیدعلی حسینیان نسب، صمد قربان زاده، میلاد حدادیان، مجید زکی زاده، مجید شقایی فلاح، هانیه دخت جباری و شکوفه بیاتی به معرض نمایش گذاشته شده است.

منبع: