افتتاح سومین نمایشگاه کلکسیونر با آثاری از بزرگان تجسمی

افتتاح سومین نمایشگاه کلکسیونر با آثاری از بزرگان تجسمی

به گزارش پیلانو سومین نمایشگاه کلکسیونر شامل آثاری از هنرمندان پیشکسوت در گالری آرتیبیشن ۲۴ خرداد با همکاری مجموعه داران و گالری داران برگزار می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، سومین نمایشگاه کلکسیونر با حضور جمع گسترده تری از مجموعه داران و گالری داران، تعداد ۷۸ اثر متفاوت از هنرمندان پیشکسوت و مشاهیر همچون حاج مصورالملکی، محمود فرشچیان، محمد احصایی، صادق تبریزی، پرویز کلانتری، احمد اسفندیاری، پرویز تناولی، فریده لاشایی، ناصر اویسی، نصرالله افجه ای، کاکو (محمدعلی شیوایی)، رضا مافی، پروانه اعتمادی، بهرام دبیری، حسین محجوبی، رضا درخشانی، آیدین آغداشلو، بهمن بروجنی، رضا بانگیز، علی گلستانه، کامبیز درم بخش، جلال شباهنگی، منوچهر نیازی، محمدعلی ترقی جاه و دیگر هنرمندان بنام جمع آوری شده و به معرض نمایش گذاشته می شود.
پیش از این، نخستین و دومین دوره‌ی این نمایشگاه اردیبهشت و بهمن ماه ۹۷ برگزار گردید و کلکسیونر یک و دو با همراهی مجموعه داران و گالری داران در مجموع ۱۲۰ هنرمند از تاثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، سرشناس معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آورد.
نمایشگاه کلکسیونر ساعت ۱۶، روز جمعه ۲۴ خرداد برگزار و تا ۲ تیر ادامه خواهد داشت. همینطور علاقمندانی که امکان بازدید حضوری ندارند، می توانند آثار را از راه سایت www.artibition.net مشاهده کنند. علاقمندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی(احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ رجوع کنند.