درگذشت هنرمندگرافیست، پیکر مسعود دشتبان از خانه سینما تشییع می شود

درگذشت هنرمندگرافیست، پیکر مسعود دشتبان از خانه سینما تشییع می شود

به گزارش پیلانو پیکر مسعود دشتبان هنرمند پیشکسوت گرافیست که شب گذشته هفتم خردادماه بر اثر مبتلا شدن به سرطان درگذشت، پنجشنبه ۹ خرداد از مقابل خانه سینما شماره ۲ تشییع می شود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، مسعود دشتبان هنرمند پیشکسوت گرافیست سه شنبه هفتم خردادماه بر اثر بیماری سرطان در بیمارستان گاندی دارفانی را وداع گفت.
فاطمه کرکه آبادی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در گفتگو با خبرنگار مهر خبر درگذشت مسعود دشتبان هنرمند پیشکسوت گرافیست را تایید نمود و اظهار داشت: مرحوم مسعود دشتبان عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نبود اما در اولین نشست هیات مدیره انجمن در مورد برگزاری مراسم بزرگداشت برای این هنرمند تصمیم گیری خواهیم کرد.
در کارنامه این هنرمند که متولد ۱۳۲۶ در شهر همدان بود، علاوه بر آثار طراحی و نقاشی و برگزاری نمایشگاه های متعدد، طراحی پوسترهای سینمایی هم به چشم می خورد. او همینطور تجربه طراحی فیلم های پویانمایی کوتاه و بلند را دارد.
بر این اساس، خانه سینما اعلام نموده است که مراسم خاکسپاری پیکر زنده یاد مسعود دشتبان گرافیست و طراح پوستر فیلم های سینمایی ساعت ۱۰ بامداد پنجشنبه ۹ خرداد ماه از مقابل ساختمان شماره ۲ خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می گردد.