توسط شرکت برگزار کننده؛ ماکان بند با طرفدارانش دیدار نمود

توسط شرکت برگزار کننده؛ ماکان بند با طرفدارانش دیدار نمود

به گزارش پیلانو مجموعه ماکان بند بعد از برگزاری چند اجرای زنده در تهران و شهرستان ها در یکی از مجموعه های تفریحی تهران با هوادارانش دیدار نمود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، رهام هادیان و امیر مقاره از مجموعه های «ماکان بند» از گروه های پرطرفدار موسیقی پاپ بعد از برگزاری چند اجرای زنده در تهران و شهرستان ها در یکی از مجموعه های تفریحی تهران با هوادارانش دیدار نمود.
در این مراسم که که با حضور چندین هزار نفر از طرفداران بعد از اوقات افطار برگزار گردید هنرمندان مجموعه «ماکان بند» ضمن دیدار با هوادارانشان که به همت مؤسسه «آوازی نو» برگزار گردید با آنها عکس یادگاری گرفته و دقایقی گفتگو کردند.
مدیران شرکت «آوازی نو» هم بعد از آخر مراسم ضمن اعلام تأسیس باشگاه هواداران خوانندگان و گروه های تحت نظر خود در آینده ای نزدیک با انتشار اطلاعیه ای توضیح داد: «تمامی تلاش و تلاش تمامی همکاران ما در مؤسسه آوازی نو و گروه محبوب ماکان در جهت اهمیت به مخاطبان گرامی بوده است.
به همین منظور با وجود تمامی مشکلات از کوچک ترین فرصت ها برای اجرای برنامه هایی نظیر کنسرت ماکان برای همه، جشن های آلبوم و امضا استفاده کردیم تا ارتباط هرچه موثرتری با کلیه همراهان عزیز داشته باشیم. انجام این سری رویدادها با این حجم برای نخستین بار در کشور انجام می پذیرد که خداوند را سپاسگزاریم که با استقبال بی نظیر شما عزیزان روبرو شده است. بدون حضور و حمایت شما عزیزان این مهم انجام نمیافت و امیدواریم کم و کاستی ها را بر ما ببخشید.
به اطلاع کلیه همراهان می رساند باشگاه هواداران مؤسسه آوازی نو بزودی آغاز به فعالیت خواهد نمود و با صبر و همراهی شما اتفاقات جدیدی رقم خواهد زد تا ما و شما را در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ها یاری کند.»
گروه «ماکان» همچون مجموعه های فعال حوزه موسیقی پاپ هستند که طی ماه های گذشته بعد از انتشار آلبوم جدیدشان کنسرتهای متعددی را در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار کرده اند.