تسلیت ها برای بهنام

تسلیت ها برای بهنام

به گزارش پیلانو هنرمندان مختلف با انتشار پست هایی در فضای مجازی درگذشت بهنام صفوی را تسلیت گفتند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، هنرمندان عرصه موسیقی مانند سالار عقیلی، روزبه بمانی، کاوه یغمایی، همایون نصیری، بابک جهانبخش، محسن ابراهیم زاده، مازیار فلاحی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، زانیار خسروی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، میثم ابراهیمی، بهنام بانی، بابک جهانبخش، سینا شعبان خانی، محمد علیزاده، علیرضا طلیسچی، امید نعمتی، محمد معتمدی و … در سوگ از دست دادن بهنام صفوی تصاویری از او را منتشر و با خانواده او ابراز همدردی کردند.
اما در بین اهالی سینما و تلویزیون هم افرادی مانند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پرویز پرستویی، برزو ارجمند، امیر مهدی ژوله و… در فضای مجازی به درگذشت این خواننده جوان واکنش نشان داده و درگذشت او را تسلیت گفتند. رامبد جوان هم که پیشتر در برنامه «خندوانه» میزبان صفوی بوده، او را پسر آرام و مؤدب موسیقی دانست و آرزو کرد روحش در آرامش باشد.
در این میان داریوش فرضیایی هم از آخرین تماس تلفنی اش با بهنام صفوی نوشت: «هرگز حرف های آخرین تماس تلفنی ات را فراموش نمی کنم: الحمدلله بهترم داریوش فقط برام دعا کنید امروز برای شادی و آرامش روحت دعا می کنم که چقدر مظلومانه چند سال درد و سختی و بیماری رو تحمل کردی…»
بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ بعد از سال ها تحمل بیماری امروز (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت) در سن ۳۶ سالگی درگذشت.
صفوی از سال ۱۳۹۲ گرفتار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در بامداد ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی پس از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر نمود و کنسرت ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همینطور چندین تک آهنگ را هم پس از عمل خود منتشر نمود ولی در سال ۱۳۹۶ باردیگر بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی باردیگر قرار گرفت. صفوی بعد از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علایم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این دفعه نتوانست در مقابل بیماری تاب بیاورد.