تصاویری برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه

تصاویری برای دلنشین تر شدن فضای دانشگاه

به گزارش پیلانو دبیر انجمن علمی تاریخ دانشگاه تهران از فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی اطلاع داد تا با برگزاری یک نمایشگاه دائمی از این عکس ها در فضای دانشگاه بتوانند فضای دلنشین تری را برای دانشجویان به وجود بیاورند.
نگار مروتی درباره فراخوان عکاسی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی به ایسنا اظهار داشت: تمام دانشجویان و هر کسی که دست به دوربین است، سلیقه خوبی دارد و در زمینه آثار باستانی کار می کند، می تواند عکس هایش را برای ما ارسال نماید.
او افزود: محیط دانشکده های خارجی به نحوی است که با حال و هوای رشته ای که در آن تحصیل می کنند، می خورد اما فضای دانشگاه های ما محیط خشکی دارد و تصمیم گرفتیم با این کار دانشجویان را به فضای خودِ دانشگاه جذب نماییم و دانشجویان به جای قدم زدن در فضاهای بیرون و اطراف دانشگاه و رفتن به کافه ها، فضای داخل دانشگاه را برای این کار انتخاب کنند.
دبیر علمی تاریخ دانشگاه تهران افزود: به فکر انجام کارهای دیگر هستیم تا دانشجویان رشته مجسمه سازی، طراحی و نقاشی بتوانند به ما کمک کنند تا فضای دانشگاه را زیباتر نماییم بنابراین فعلا فراخوانی برای عکاسی داده ایم تا در ادامه ببینیم چطور می توان این مسیر را به درستی پیش برد.
مروتی با تاکید بر اینکه اصولا دانشکده های ما جذاب نیستند، اضافه کرد: زمانی که به صفحه های اجتماعی دانشگاه های خارج از کشور نگاه می نماییم، می بینیم محیط هر دانشکده با فضای رشته ای که در آن تحصیل می کنند، همخوانی دارند. ما هم تلاش کردیم با توانی که یک انجمن علمی دانشجویی دارد، بتوانیم چنین فضایی را در دانشکده خودمان به وجود بیاوریم.
علاقمندان می توانند جهت شرکت در فراخوان عکاسی از آثار تاریخی با محوریت آثار باستانی و میراث فرهنگی، آثار خویش را تا ۳۰ دی ماه به آدرس scahs.ut@gmail.com ارسال نمایند. آثار برگزیده در نمایشگاهی دائمی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به نمایش گذاشته خواهند شد.